מכשירי הקלטה – סוגי מכשירי הקלטה ומותגים מובילים בתחום

מכשירי הקלטה – סוגי מכשירי הקלטה ומותגים מובילים בתחום

בשנים האחרונות עולם השמע וההקלטה התקדם משמעותית. הוא מאפשר הקלטות איכותיות יותר, הוא מאפשר שמע טוב יותר ובשורה התחתונה, הוא מאפשר את השגת המטרה שיכולה להיות שונה אצל כל אחד. האינטרנט קידם עוד יותר את עולם ההקלטות מכיוון שהיום יש מכשירי הקלטה שמאפשרים גם להיכנס אליהם כשהם מקליטים “בשידור חי”, אבל כמו בכל מוצר, יש סוגים שונים ויש את המותגים המובילים. ננסה לגעת פה בכמה מהם אם כי מדובר על עולם ומלואו, ומה שחשוב הוא השורה התחתונה – מה הצורך ומהו התקציב. אז הנה קצת על סוגי מכשירי הקלטה ומותגים מובילים בתחום.

סוגי מכשירי הקלטה ומותגים מובילים בתחום – לא תמיד הסמארטפון נותן את המענה המתאים…

רגע לפני שניגע בסוגים השונים ובמותגים המובילים, למה שלא נעשה שימוש בסמארפון שלנו? הרי יש את אפליקציית ההקלטה והיא גם די איכותית… התשובה היא שאכן יש מקרים שהיא תספיק, אבל מכשיר הקלטה ייעודי יכול לעשות עבודה טובה עוד יותר והוא נצרך במצבים מסוימים. כך לדוגמא אם אתם לא נוכחים במקום ואתם רק רוצים להשאיר מכשיר הקלטה, מה שיכול להיות לדוגמא במעקב סמוי או אם אתם רוצים שחבר יקליט לכם הרצאה באוניברסיטה. יכול להיות שאתם חוקרים פרטיים או הורים שדואגים לילדים שלהם או ילדים שדואגים להורים הקשישים שלהם ואתם לא יכולים לעשות שימוש בסמארפון שלכם בשביל הקלטה.

הסוגים השונים

הנה כמה מהסוגים השונים של מכשירי ההקלטה. יש מכשירי הקלטה שמתאימים לרכב, זה במידה ואתם רוצים או צריכים להקליט שיחה ברכב, יש מכשירים שמיועדים לסטודנטים כדי שיוכלו להקליט את חומר הלימוד בהרצאות ובשיעורים ולחזור אליהם מאוחר יותר. יש מכשירי הקלטה זעירים כאלו שבדרך כלל נעשה בהם שימוש כשרוצים להקליט בסתר, ויש מקליטים שמופעלים באמצעות זיהוי קולי מה שאומר שכשמי שמתוכנת להיות מזוהה מתחיל לדבר, המקליט מתחיל לפעול.

ואילו מותגים יש? יש את MARANTZ ויש את TASCAM, יש את ZOOM ויש את של KSP ואחרים. אבל מעבר למותגים הללו, מה שחשוב הוא כמובן מהם הצרכים שלכם.

לקנות מהחנות הנכונה

אם אתם צריכים מכשיר הקלטה חשוב קודם כל שתדעו ממי אתם קונים. יש שלל חנויות שמציעות מכשירי הקלטה אבל אתם צריכים לבחור אחת שלא רק מוכרת לכם אלא גם מייעצת לכם. אתם לא צריכים לקנות את מה שאתם לא צריכים, מה שיותר מידי בשבילכם ובטח מה שפחות מידי בשבילכם. בגלל זה בחירה בחנות הנכונה ובאיש המקצוע הנכון תכוון אתכם ואת הבחירה שלכם לנתיב הנכון ככה שבסופו של דבר תצאו עם המקליט האידיאלי בשביל הצרכים שלכם והכיס שלכם. אבל אל תתפשרו על הטוב ביותר שמומלץ לכם על ידי איש המקצוע. בסופו של דבר מה שיוקלט הוא חד פעמי ואתם לא רוצים לפספס את הרגע בגלל תקלה או כל בעיה שהיא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות