סוגי מצלמות אבטחה ומותגים מובילים בתחום

סוגי מצלמות אבטחה

סוגי מצלמות אבטחה ומותגים מובילים בתחום

מצלמות אבטחה נכנסו לחיינו כבר לפני לא מעט שנים, והן עוברות שדרוג משמעותי בכל שנה ושנה. המצלמות הללו מאפשרות לנו לשמור על מה שיקר לנו בין אם אלו המשפחה שלנו, הרכוש שלנו או העסק שלנו, ויש היום טכנולוגיות מתקדמות מדהימות שהפכו את המצלמות הללו להרבה יותר ממצלמות. אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה לבית או מצלמות אבטחה לעסק, יש סוגים שונים של מצלמות וכן מותגים שונים שלהן. אז מהי המצלמה שאתם צריכים? מה הכי נכון בשביל לשמור על העסק או הבית שלכם או המוסד עליו אתם אחראיים? מהו המותג שכדאי שתשמעו עליו? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

סוגי מצלמות אבטחה ומותגים מובילים בתחום – סוגי מצלמות אבטחה

הנה כמה מסוגי המצלמות שישנן. הראשונה היא מצלמת אבטחה IP שהיא למעשה הכוכבת העולה של השנים האחרונות זו מצלמה שמתחברת לרשת כבר בזמן הצילום און ליין, מה שאומר שאפשר לצפות בחומרים המצולמים מאוחר יותר או בשידור חי כשהם קורים. יש לה רזולוציה גבוהה ואפשר להיכנס ולצפות במצולם מכל מקום ובכל זמן. יש את המצלמה הקווית שזו מצלמה שגם היא מחוברת לאינטרנט אבל באמצעות כבלים, יש לה יתרונות ובעיקר האמינות והיציבות שלה אך ההתקנה מורכבת ומסורבלת יותר.

יש מצלמת אבטחה אנלוגית, מצלמה שקיימת כבר שנים רבות אבל עברה שדרוג לאיכות של HD. התמונה בה פחות איכותית ממצלמת אבטחה IP והיא נוטה להתקלקל כך שהמינות שלה מוטלת בספק, אבל המחיר שלה משתלם יותר. יש מצלמות כיפה ומצלמות צינור, יש מצלמות ממונעות ויש מצלמות נסתרות שכשמן כן הן, וחשוב לדעת מהם הצרכים לפני שבוחרים את המצלמה או המצלמות המיועדות.

מותגים שונים

מצלמות אבטחה לבית או לעסק מגיעות ממותגים שונים. הנה כמה מהמותגים שהומלצו על ידי טכנאים רבים. המותגים הללו הם DAHUAH, HIKVISION, ו-PROVISION. אבל מעבר למותגים יש עוד דברים שצריך לבדוק בהתאם לצרכים שלכם. למשל, האם אתם צריכים ראיית לילה למצלמות שלכם? או שאולי אתם צריכים רק מצלמה שמצלמת באור… האם אתם צריכים מצלמה שמזהה פנים או שלא? כי גם טכנולוגיה כזו קיימת… אם יש לכם חניות לצורך העניין, אולי אתם צריכים מצלמה שמזהה מספרי רישוי מה שיהפוך את החניון לפרקטי יותר עבור מנויים… האם אתם צריכים מצלמות אבטחה לבחוץ כשמדובר על הבית שלכם? אלו אם כן רק כמה דוגמאות לאפשרויות הרבות השונות, ועוד לא דיברנו על מיקום המצלמות והכמות שלהן.

מה שבטוח הוא שאתם צריכים ייעוץ מקצועי ואמין בשבילכם. יש כל כך הרבה אפשרויות, יש סוגים שונים של טכנולוגיות ויש את הצרכים שלכם שהם מעל לכל. בסופו של דבר צריכה להיות התאמה בין הצרכים שלכם לתקציב שלכם ואתם חייבים לבחור איש מקצוע וחנות אמינה וברמה הגבוהה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות