מה זה ראוטר?

ראוטר

מה זה ראוטר?

אפשרויות הגלישה היום באינטרנט הן הרבה יותר מתקדמות ממה שהן היו בעבר. פעם בשביל לגלוש באינטרנט היה צורך בכבל ובחיבור למחשב, והיום, יש רשתות WIFI בכל מקום כמעט. אבל לרשתות הללו צריך להתחבר ולא פעם רשתות אינטרנט נעולות לגישה על ידי סיסמה. אז מה אפשר לעשות במקרה כזה? אם יש לכם ראוטר אין לכם בעיה. אתם יכולים לגלוש מכל מקום ללא כל בעיה. אז אם יש לכם מסך מחשב ומקלדת וכמובן את המחשב עצמו או אם יש לכם לפטופ כל מה שאתם צריכים את זה את הראוטר בשביל להיות חופשיים לגמרי. אז מהו אותו ראוטר?

קצת על ראוטר

את יכולים אם כן להיות מחוברים כל הזמן לרשת כשכל מה שצריך הוא שתהיה קליטה סלולארית באזור שבו אתם נמצאים מה שקורה היום בכ-99% אחוז מהמקומות. הכוונה היא כמובן לאינטרנט ללפטופ כי בנייד שלכם כבר יש לכם והוא מיועד בעיקר לצרכי עבודה אבל לא רק. ראוטר הוא מכשיר קטן שמתחבר ל-USB של המחשב, מכשיר שיש בו מקום לכרטיס סים בדיוק כמו הכרטיס שאתם מכניסים לסמארטפון שלכם. התקנה פשוטה וחד פעמית על הלפטופ שלכם ואתם יכולים לגלוש ללא כל בעיה. אז מי צריך אותו בכלל ולמי הוא יעיל וגם למה לא להשתמש בנקודה החמה שיש במכשיר הנייד?

עדיף על הנקודה החמה

אז נכון שיש היום בכל סמארטפון “נקודה חמה”, אותה אופציה של התחברות לאינטרנט של הנייד מצד מכשירים אחרים. אבל הפעלת הנקודה החמה עושה שימוש משמעותי בסוללה ותגמור אותה די מהר, וגם לא פעם שיחות במהלך החיבור גורמות לניתוקים, מה גם שהן לא נעימות כי זה מחמם את הנייד. שימוש בראוטר פותר את הבעיה ואין שום סיבה לעשות שימוש בנקודה החמה כשאפשר בסכום קטן לקבל אינטרנט חופשי. ומי צריך אותו? מי שעובד מכל מקום אחר רק לא מהבית או מבנה קבוע עם WIFI וזה אומר מי שעובד מבתי קפה, במהלך טיול לחו”ל או בכל מקום שהוא עם קליטה סלולארית, גם אם הוא בסוף העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות