אזעקה לעסק

אזעקה Risco

עסק בכל תחום שהוא הוא כאב ראש לא קטן. הוא דורש מבעליו להיות בו 24/7 גם אם לא פיזית אלא רק במחשבות. יש לא מעט דברים שצריך לדאוג להם כמו יצירת קשר עם ספקים ורכישת סחורה מהם, כמו פרסום של העסק בדרכים שונות, כמו ניהול העובדים שבו, הנהלת החשבונות ועוד דברים רבים אחרים. אבל יש עוד משהו שצריך לזכור כשמדובר בעסק פיזי – צריך לדאוג לאבטחה שלו. יש אמצעי אבטחה שונים לעסק ובהם אזעקה לעסק, אזעקה שאמורה להבריח את מי שמנסה להיכנס אליו אבל גם להתריע לבעלים או למי שהוגדר לה. לא משנה אם זו מערכת אזעקה RISCO או מערכת אזעקה VISONIC או של כל מותג אחר. כל מה שצריך הוא שהיא תהיה איכותית ותיתן מענה בזמן אמת.

פרמטרים לבחירת אזעקה לעסק

בבואכם לבחור אזעקה לעסק יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. קודם כל – גודל העסק. כמה חללים יש בו והאם יש בו גם שטחי חוץ. האם הגלאים יהיו רק בכניסה או גם בחללים שונים. גלאים למערכת אזעקה יכולים להיות גלאי נפח או גלאי וילון פנימי ויש רלוונטיות לכמות החלונות בעסק כמו גם המיקום שלהם. עוד שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, האם אתם רוצים עוד אמצעי אבטחה כמו מצלמות או שלא כי אלמנטים נוספים יהיו צריכים להיות מחוברים למערכת האזעקה.

מערכת אזעקה קווית או אלחוטית?

אתם יכולים לבחור בין מערכת אזעקה אלחוטית ובין מערכת אזעקה לעסק שהינה קווית. ההבדל? מערכת קווית מחוברת עם חיווט והמערכת האלחוטית מתקשרת בענן. יש כמה הבדלים בין שתי המערכות הללו. קודם כל זמן ההתקנה האופטימלי – את מערכת האזעקה הקווית מומלץ להתקין כשמשפצים או בונים לעומת המערכת האלחוטית שאפשר בכל זמן להתקין אותה. מבחינת תחזוקה, למערכת האלחוטית צריך להחליף סוללה אחת לכמה שנים בהתאם להוראות היצרן ולמערכת הקווית אין תחזוקה. שתי המערכות נחשבות לאמינות ועם כמעט 0 תקלות ומבחינת מחירים, המערכת הקווית עצמה זולה אך ההתקנה שלה יקרה מכיוון שמדובר על יצירת תשתית וחציבה בקיר לעומת המערכת האלחוטית שהציוד שלה קצת יותר יקר אבל ההתקנה זולה כי היא לא דורשת הרבה עבודה.

לא להתפשר על הטוב ביותר!

העסק שלכם צריך הגנה וכדאי שהיא תהיה כמה שיותר טובה. הוא צריך מערכת אזעקה לעסק איכותית שעושה את העבודה ומתריעה כשצריך. היום, מערכת אזעקה מתחברת לעוד מערכות וכל מה שצריך זה טכנאי אזעקות שיוכל להתקין לכם את המערכת בצורה טובה ועוד לפני כן, ייתן לכם ייעוץ מקצועי מה הכי טוב בשבילכם בהתאם לפרמטרים שונים שנוגעים למיקום העסק, לגודל שלו ואחרים. אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר בעיקר בגלל שהיום גם המחירים הם כאלו שכל אחד יכול  לעמוד בהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות