אינטרקום ביתי – הביטחון שלכם

אינטרקום ביתי – הביטחון שלכם

אינטרקום לביתאינטרקום בבניינים משותפים הוא משהו שיש כבר לא מעט שנים. כשרוצים להגיע לדירה כלשהיא לוחצים על הכפתור בהתאם, ובעל הבית יכול לפתוח את דלת הכניסה לחדר המדרגות אחרי שהוא מוודא שהמבקר רצוי. יש כבר בנייני מגורים עם אינטרקום עם מצלמה, והיום גם בתים בפרטיים מתאבזרים באינטרקום. אינטרקום ביתי אפשר לראות בלא מעט בתי קרקע ויש גם כאלו שמותקנים בדלת הבית ולאו דווקא בשער הכניסה לחצר כדי לראות מי נמצא מחוץ לדלת. אז מהם היתרונות של אינטרקום ביתי? אילו סוגי אינטרקום יש היום בשוק? הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמבצעים רכישה.

אינטרקום ביתי – יתרונות

אינטרקום ביתי טומן בחובו יתרונות שונים. אם אתם מתקנים אינטרקום לשער כניסה תהנו קודם כל מהרתעה. פורצים וגנבים שעוברים ליד בית פרטי ורואים שיש בו אינטרקום ומבינים שהוא גם עם מצלמה, חושבים פעמיים אם כדאי להם בכלל לפרוץ לבית הזה ספציפית או שעדיף להם לחפש בית אחר לבצע את זממם.

בנוסף, אינטרקום IP כזה שאפשר להיכנס אליו באמצעות הרשת או אינטרקום באופן כללי, משרה בטחון ליושבי הבית. הם יודעים שהם יכולים לראות בכל זמן מה קורה מחוץ לדלת או לשער וזה רק עושה להם טוב. אבל היתרון החשוב ביותר, אפשר לראות מי עומד בחוץ. אפשר לדבר איתו ולהבין מה הוא רוצה ולאיזו מטרה הוא הגיע, אפשר לראות אותו במצלמה ולהחליט האם זה מספיק בטוח שהוא ייכנס…

סוגים שונים של אינטרקום

האינטרקום כמו כל מכשיר טכנולוגי אחר, עברו התפתחות מדהימה בשנים האחרונות. יש סוגים שונים של אינטרקום ואפשרויות תקשורת שונות. כך לדוגמא יש טלפון אינטרקום שכשמו כן הוא, האפשרות להיכנס מהטלפון בבית ולדבר עם מי שנמצא מחוץ לדלת. יש שפופרת אינטרקום ייעודית שבאמצעותה מדברים עם האדם בצד השני, ויש אינטרקום שמתחבר לאינטרנט מה שאומר שכל אחד מיושבי הבית יכול לצפות במי שבחוץ ולדבר איתו ממכשיר הסמארטפון שלו. הבונוס – אפשר לראות מה קורה בפתח הבית או בשער גם כשלא נמצאים בבית.

מתי זה רלוונטי? למשל כשהילדים נמצאים לבד בבית ומפחדים לפתוח ואתם רוצים לראות מי זה שנמצא אצלכם. זו דוגמא אחת מיני רבות לשימושים של אינטרקום כאלו.

החנות והמתקין הנכונים

אם אתם צריכים אינטרקום ביתי אתם צריכים כנראה גם מישהו שיתקין לכם אותו. טכנאי אינטרקום וחנות רלוונטית ילכו בדרך כלל ביחד, ואתם צריכים למצוא את החנות המתאימה כדי שלא תלכו לאיבוד בין האפשרויות. עולם הצילום, המיגון והאבטחה הוא עולם עצום. אתם צריכים שיהיה בצד השני מישהו עם סבלנות שיסביר לכם מהן האפשרויות שעומדות בפניכם ויסייע לכם. כמובן שעל אמינות אסור להתפשר מה שאומר שזו צריכה להיות חנות שיש לה מספיק פידבקים חיוביים מלקוחות עבר שלה שיכולים להעיד על המוצרים והשירות שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות