מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית – יש היום יותר ויותר בעלי בתים שמתקינים בהם מצלמות אבטחה. אלו לא חייבים להיות בתים יוקרתיים ולא צריכים להיות בהם פריטים יקרים, גם בלי שני אלו כדאי להתקין מצלמה ביתית. מצלמת אבטחה ביתית או מצלמת  חוץ היא בעלת כמה יתרונות, ולא משנה אם זו מצלמת אבטחה אלחוטית או חוטית.

אז מהי מצלמה ביתית מומלצת ואיפה בכלל מתקינים מצלמה כזו? מהם היתרונות של מצלמות ביתיות כמו גם מצלמות בבניין משותף? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

המקומות הנפוצים להתקנת מצלמות בבית?

הנה כמה מקומות בהם אתם יכולים להתקין מצלמות אבטחה. הראשון הוא מעל לדלת הכניסה הראשית. מצלמת אבטחה ביתית שתהיה מעל לדלת ותתעד את כל מי שנכנס, תסייע לשמירה על הכניסה לבית. בנוסף, אם המצלמה תהיה מחוברת למכשיר הנייד שלכם, לא תצטרכו לגשת לדלת אלא תוכלו לראות מי בדלת בכל מקום שתהיו בו עם המכשיר הנייד.

אזור נוסף בו מתקינים מצלמות לבית הוא החצר, ואפשר להתקין כמה מצלמות בין השבילים ובמקומות אסטרטגיים בחצר כמו מעל לכניסה מהחצר לבית אם ישנה וכדומה. מצלמות לבניין משותף כדאי להתקין גם בחצר וגם בחדר המדרגות בכניסה, ככה שניתן יהיה לבדוק אחורה במצלמות במידה ותתרחש גניבה.

בתוך הבית, אפשר להתקין בחדרים שונים כמו המטבח, הסלון, חדרי הילדים וכדומה וכך תוכלו לראות מה איתם מרחוק ובמקומות אסטרטגיים כמו ארונות עם תכשיטים, ליד הכספת ואחרים.

יתרונות מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית טומנות בחובן כמה יתרונות. קודם כל, חיבור מצלמות אבטחה לרשת יאפשר לכם לראות מה קורה בבית מכל מקום בעולם, ככה שגם אם תירצו לדעת האם הילדים הגיעו הביתה או מה קורה בבית כשאתם לא נמצאים תוכלו לעשות את זה ללא כל בעיה. בנוסף, מצלמות ביתיות ימנעו פריצות מעצם הימצאותן וגם יאפשר לאתר מהר יחסית את הגנב במידה ותתרחש פריצה כזו.

תהיה גם בקרה על השוהים בבית ולא מדובר על מעקב אחרי בני משפחה אלא במידה ויש אנשי מקצוע שעובדים בבית או אנשים אחרים זרים, תוכלו לדעת מה מעשיהם בין אם אתם בחדר אחר ובין אם אתם מחוץ לבית.

מגוון מצלמות בהתאם לצרכים

אז איזו מצלמת אבטחה לבית אתם צריכים? יש מגוון רחב של מצלמות וכדאי שתתייעצו עם איש מקצוע בתחום. היום אפשר לעשות חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד או ל- IOS ככה שניתן להיכנס מכל מקום ולצפות בנעשה.

יש מצלמות אבטחה ש”מתעוררות” ברגע שיש תנועה בחלל ומתחילות להקליט ולתעד ויש מצלמות שמצלמות כל הזמן, יש מגוון רחב של סוגי מצלמות במחירים שונים והיום כל אחד יכול לאבזר את הבית שלו במצלמות ולשמור עליו טוב יותר וגם לדעת מה קורה בו בכל זמן נתון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות