כך תבחר מצלמת אבטחה לעסק שלך – מדריך

כך תבחר מצלמת אבטחה לעסק שלך – מדריך

מצלמת אבטחה – מצלמת אבטחה לעסק שלך – הגנה על העסק היא אחד הדברים החשובים ביותר. עם כל הכבוד להצלחה שלו, לשיווק והמכירות שלו וכמובן להכנסות שלו, אם הוא ייפרץ וייגנב ממנו ציוד או מידע הנזק עלול להיות אדיר. היום בעל עסק צריך גם לוודא שהעובדים שלו עושים את המוטל עליהם בצורה טובה וצריך לא פעם לראות מרחוק מה קורה בעסק, ובדיוק בשביל זה יש מצלמות אבטחה לעסק.

אבל איך בוחרים מצלמות אבחה לעסק? מהם הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון? ובעיקר, מהן השאלות שאנחנו בתור בעלי עסקים צריכים לשאול את עצמינו? אילו ספקי מצלמות אבטחה יש ואת מי מהם נבחר?

השאלה הראשונה: מהם הצרכים שלנו?

בבואנו לבחור מצלמת אבטחה לעסק אנחנו צריכים לשאול את עצמינו מהם הצרכים שלנו? האם אנחנו רוצים רק להיות עם אפשרות לבחון חומרים לאחר מעשה או שאנחנו רוצים להיות מעורבים ולקבל התראה כבר בשעת מעשה? האם אנחנו רוצים להיות עם האפשרות לבדוק מהקורה בעסק מכל מקום ובכל זמן? האם אנחנו צריכים חיבור מצלמות אבטחה לטלפון או שלא?

האם אלו צריכות להיות מצלמות אבטחה לילה או שרק לשעות היום? מצלמות אבטחה עם סוללות או כאלו שמתחברות לחשמל?

מה אנחנו למעשה צריכים לעסק שלנו ומה יכסה אותו כמו שצריך מבחינה אבטחתית? האם אנחנו רוצים מצלמה אחת או כמה מצלמות?

איפה המצלמות ימוקמו?

כשבוחנים מצלמות אבטחה לעסק אפשר ללכת על אחת ואפשר ללכת על כמה מצלמות אבטחה. השאלה היא איפה אתם רוצים למקם אותן. מצלמה אלחוטית לחצר יכולה להיות רעיון מצוין במידה ואתם מחזיקים בחצר ציוד או שאתם רוצים לראות מה קורה בה מכל סיבה שהיא. אתם חייבים גם מצלמה בפתח העסק בשביל לתעד את הנכנסים והיוצאים, וכמובן אם יש לכם כספת או כל מקום אחר בו אתם מחזיקים מזומנים או ציוד יקר ערך, כדאי שתהיה שם מצלמה.

להחלטה איפה ימוקמו המצלמות יש השלכות על סוג המצלמה. כך לדוגמא מצלמת כיפה 360 שממוקמת במרכז חלל בעסק יכולה לצלם בכל כיוון בו. חשוב אם כן לקבל החלטות איפה למקם את המצלמות בכדי שניתן יהיה להחליט אילו מצלמות יוצבו.

תכונות חכמות

מצלמות אבטחה יכולות לכלול גם תכונות חכמות שונות, וגם כאן, הכול בהתאם לצרכים שלכם. יש מצלמות עם מיקרופונים רגישים שיכולים לקלוט גם את מה שלא בתמונת הוידאו, יש מצלמות שיודעות לצלם בלילה עם או בלי אינפרא אדום, יש מצלמות שיודעות לזהות פנים ויש מצלמות שיודעות לספור אנשים או רכבים.

יש שלל תכונות חכמות נוספות והשאלה היא מה אתם צריכים כדי להגן על העסק שלכם. הדבר הנכון ביותר בשבילכם יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום כדי שיכוונו אתכם, בעיקר היום כשיש כל כך הרבה אפשרויות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות