כל מה שרציתם לדעת על מערכת אזעקה אלחוטית ולמה גם אתם חייבים אחת

כל מה שרציתם לדעת על מערכת אזעקה אלחוטית ולמה גם אתם חייבים אחת

מערכת אזעקה אלחוטית – היום ישנן מערכות אזעקה בכל מקום. בעבר הן היו בעסקים גדולים או בבתים יוקרתיים, אבל היום מערכת אזעקה לבית או לעסק קטן היא משהו שנפוץ מאוד. יש חברות שונות שמייצרות את מהערכות הללו כך יש מערכת אזעקה פימא, אזעקה אלחוטית ויסוניק, מערכת אזעקה risco ועוד רבות אחרות.

אז מה היתרונות של המערכות הללו? מה הסיבות שכדאי לבחור בהן כשהאופציה השנייה הן מערכות אזעקה קוויות? הנה כמה דברים שחשוב לדעת שאחריהם יהיה לכם קל יותר להחליט.

מערכת אזעקה – שליחת אותות ברשת סלולארית

מערכת אזעקה לבית פרטי או לעסק צריכה לעבוד חלק. הרי לא פורצים פעמיים ביום לעסק ואם זה קורה היא צריכה לעבוד ב-100% בזמן אמת. חלק מהמערכות הללו שולחות אותות למוקד אבטחה כלשהוא, לבעל הבית או העסק או כל אחד אחר וחשוב שהן לא תהיינה תלויות במערכת החשמל ובחוטים באופן כללי. למה? כי אם החשמל ייפול בדיוק כשהמערכת תצטרך לפעול מכל סיבה שהיא, הרגע יתפספס. כך גם אם קווי הטלפון ייחתכו, אי אפשר יהיה להעביר את האותות. מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת שעובדת על רשת סלולארית מה שאומר שהיא תשלח התרעה בכל מצב. אין חשש שחשמל הוא מה שיפגע בה או כבלים חתוכים.

התלות בסוללה – יתרון במערכת אזעקה

עוד יתרון של מערכת אזעקה אלחוטית הוא התלות בסוללה. כפי שציינו בכל מה שנוגע לרשת סלולארית, גם כאן התלות בסוללה היא טובה. גם אם רשת החשמל תיפול מערכת האזעקה עדיין תעבוד. יש גם סוללת גיבוי למערכת אזעקה ככה שאם סוללה אחת נגמרת עדיין המערכת תעבוד בלי הפסקה.

קלות ההתקנה

אחד הדברים שמונעים לעיתים מבעלי עסקים או בתים פרטיים להתקין מערכות מעין אלו הוא ה”בלאגן” סביבם. העבודה לוקחת זמן, צריך לקדוח בקירות מה שיכול לפגוע באסתטיקה של המבנה, יש חוטים חשופים ודברים אחרים שמפריעים. את כל אלו אין כשמתקינים מערכת אזעקה אלחוטית. מערכת כזו היא נקייה יותר ודורשת פחות עבודה וההתקנה שלה היא מהירה ויחסית פשוטה.

כשאין חיווט ואין יותר מידי עבודה, גם המחיר הוא בהתאם. התקנה של מערכת כזו היא זולה יותר ובכלל, כל המערכת משתלמת יותר.

שליטה מרחוק

מערכת אזעקה אלחוטית היום יכולה להיות נשלטת מרחוק. כשהכול מחובר לאינטרנט מערכת האזעקה יכולה “לדבר” עם מצלמות האבחה ואלו יכולות להעביר תמונות והתראות למכשיר הסלולארי של בעל הבית או העסק. כך הוא יכול בכל זמן לראות מה קורה וכך הוא יכול לקבל התראה ולא משנה איפה הוא נמצא על כדור הארץ.

כל מה שאתם צריכים זו חנות שאתם יכולים לסמוך עליה, חנות שתספק לכם את כל האינפורמציה שאתם צריכים. היא תספק לכם גם מתקין ובעיקר, שירות לקוחות מעולה גם לאחר הרכישה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות