מה זה ראוטר סלולרי?

ראוטר

מה זה ראוטר סלולרי?

אין כמעט מי שלא עובד בצורה כזו או אחרת גם מהבית. זו יכולה להיות עבודה קבועה מהבית, יום יום כמה שעות מה שלא מעט אנשים מכירים מקרוב בעיקר אחרי שהקורונה נכנסה לחיינו. זו יכולה להיות גם עבודה נוספת או השלמות “קטנות” של סוף היום מהבית, עם הלפטופ וכוס הקפה, ואת זה אנחנו יכולים לעשות בגלל שיש לנו אינטרנט בבית, בין אם עם חיבור של כבל ובין אם באמצעות רשת אינטרנט. אבל מה אם אנחנו רוצים לעבוד מחוץ לבית? מה אם אנחנו רוצים לשנות לוקיישן מידי פעם? בדיוק בשביל זה יש ראוטר סלולרי, הפתרון הווב ביותר לחיבור לאינטרנט בכל מקום בעולם.

קצת על ראוטר סלולרי…

זוכרים שפעם בשביל לגלוש באינטרנט בבית הייתם צריכים חיבור פיזי ולא יכולתם להוציא שיחה בזמן הגלישה? טוב, אתם מאלו שזוכרים רק אם אתם לא ממש צעירים… מה שבטוח הוא שמאז הטכנולוגיה התקדמה והעולם לא נשאר במקום והיום כל סמארטפון הוא עם חיבור לאינטרנט באמצעות כרטיס הסים שמתחבר לרשת הסלולארית. בדיוק ככה עובד ראוטר סלולארי, זהו מכשיר קטן שיכול להתחבר ב-USB ללפטופ או מכשירים אחרים, מכשיר שיש בו כרטיס סים שמחובר לרשת הסלולארית. מה שטוב שהיום חברות הסלולר נותנות חבילות גלישה גדולות מה שאומר שאפשר לגלוש כמעט בלי סוף…

לעבוד מכל מקום…

משרד מרושת זה מצוין, בית חכם זה מעולה ואינטרנט ביתי זה האובייס, אבל מה עם האפשרות לעבוד מכל מקום? מה זה אומר כל מקום? זה אומר כמעט כל פינה בעולם… עם ראוטר סלולארי שמתחבר למחשב הנייד אתם יכולים להעביר את המשרד שלכם כמעט לכל מקום בעולם, כי כל מה שצריך זו קליטה סלולארית ובדיוק כמו שהסמארטפון שלכם יכול להתחבר במידה ויש לכם את החבילה המתאימה בזכות הסים שיש בו, ככה גם הסים שבראוטר יכול לספק לכם אינטרנט בכל מקום.

תארו לעצמכם את עצמכם יושבים על חוף מפנק אי שם באיזה אי בתאילנד, הלפטופ פתוח ובצד לידכם שייק טעים במיוחד… יש אנשים שעושים את זה ונהנים מאיכות חיים ומהאפשרות להתפרנס. קוראים להם “נוודים דיגיטליים” אלו שעובדים מכל מקום כמעט, וזה יכול להיות גם בזכות הראוטר הסלולרי שיש להם. אבל זה לא חייב להיות רק בחו”ל, מה עם לעבוד מבית הקפה השכונתי שלכם? אם אתם רואים את בתי הקפה מלאים בשעות הבוקר ולא מבינים איל זה שאנשים לא עובדים, אז תדעו שסביר להניח שחלק גדול הם עם לפטופ וראוטר סלולרי באמצע יום עבודה…

יש סוגים שונים של ראוטרים וכדאי כמובן לבחון את האפשרויות. השורה התחתונה – אפשר להיות מחוברים כל הזמן לרשת וליהנות מחופש מוחלט לבחור את המקום בו עובדים. ראוטר אל תוותרו על אחד כזה בעיקר כשהמכשיר עצמו הוא בתשלום חד פעמי (והסים שבפנים כמו כל סים אחר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות