מצלמה נסתרת לבית

הגנה על הבית יכולה להיות בדרכים שונות. היא יכולה להיות באמצעות אינטרקום אשר מסייע לסנן את הנכנסים אליו באמצעות שפופרת טלפון ומצלמה, יכולה להיות באמצעות מערכת אזעקה לבית אשר מתריעה בכל פעם שגורם עוין נכנס אליו בין אם מהדלת או מהחלון ויכולה להיות מצלמת אבטחה. כשמדובר על האופציה האחרונה יש שלל אפשרויות, מצלמת קוויות או מצלמות אלחוטיות, מצלמה עם או בלי ראיית לילה וכמובן יש אפשרות של מצלמה גלויה או מצלמה נסתרת לבית. בבואכם לבחור איזו מצלמה תתקינו יש פרמטרים שונים אותם אלם צריכים לקחת בחשבון, פרמטרים שנוגעים לבית ונוגעים לצרכים שלכם.

למה דווקא מצלמה נסתרת?

אומנם גם מצלמת אבטחה לבית שהיא מצלמה גלויה אפקטיבית. דווקא מעצם זה שהיא גלויה מי שרוצה לעשות משהו עשוי להירתע מה שיכול למנוע מראש פעילות לא חוקית כזו או אחרת. אבל מצלמה נסתרת לבית גם היא טומנת בחובה כמה יתרונות. קודם כל, זו מצלמה שתתפוס בקלות רבה יותר גנבים ופורצים. הם לא יהיו מודעים לקיומה מה שאומר שהם לא ינסו להסתתר מפניה, לא ינסו לכסות אותה או לנטרל אותה בכל דרך אחרת. בנוסף, היא תהיה יעילה גם במקרים נוספים כמו מנקה שאתם חושדים בה שהיא לוקחת דברים, עם מצלמה כזו תוכלו לתפוס אותה או מטפל להורה הקשיש שלכם שאתם חושדים בו שהוא פוגע בהורה הקשיש שלכם ואתם רוצים הוכחה. אלו רק שתי דוגמאות מיני רבות למתי מצלמה נסתרת לבית תהיה יעילה.

מצלמה נסתרת תהיה מצלמה אלחוטית

למה מצלמה נסתרת לבית חייבת להיות דווקא מצלמת אבטחה אלחוטית? פשוט מאוד. כי אם תתקינו מצלמה קווית סביר להניח שכולם יראו אותה. מצלמה קווית היא מצלמה שדורשת תשתית מתאימה כמו חיבור לחשמל וחיבור פיזי לאינטרנט. היא דורשת לא פעם גם חציבה בקיר והיא גוררת שינויים כאלו ואחרים. מצלמה אלחוטית לבית לעומתה היא מצלמה שלא צריכה תשתיות. כל מה שהיא צריכה זה אינטרנט אלחוטי שיהיה באזור, היא פועלת על סוללות וכל מה שצריך זה להחליף את הסוללה אחת לכמה זמן. היא מתאימה להיות גם מצלמה נסתרת מכיוון שאפשר להטמיע אותה בכל מקום כמעט.

שילוב של מצלמה עם אזעקה

בבואכם לקנות מצלמה נסתרת לבית אתם צריכים להחליט מהם הצרכים שלכם. אם זו מצלמה שאתם אמורים רק להיכנס אליה ולצפות במתרחש כשהמנקה עובדת בבית או כשהילדים בבית ואתם בעבודה, זה משהו אחד. אבל אם אתם רוצים שהיא תסייע לכם נגד פורצים וגנבים, שילוב שלה יחד עם מערכת אזעקה יכול להיות מצוין. תשאלו בחנות בה אתם רוצים לקנות, תבררו טוב ואל תתפשרו על ייעוץ מקצועי. מגיע לכם את הטוב ביותר והיום עם מגוון האפשרויות הקיים אין סיבה שזה לא יקרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות