אינטרקום, קודנים ובקרות כניסה

אינטרקום, קודנים ובקרות כניסה

אינטרקום, קודנים ובקרות כניסה לדלתות ושערים

אינטרקום קודנים ובקרות כניסה: את האינטרקום והקודנים אנחנו מכירים כבר שנים, הם לא הגיחו לעולם פתאום והם עשרות שנים כבר מוצבים בפתחם של בנייני מגורים, של בתים פרטיים ושל עסקים שונים אבל היום הם הרבה יותר מתקדמים.

כל מבנה כמעט זקוק לבקרת כניסה וכך גם כל שער שמוביל למקום בו יש ציוד יקר או שמתקיימת בו פעילות עסקית כלשהיא, וכמובן גם כזה שמוביל למתחם פרטי. המטרה היא אחת, שתהיה בקרה על הנכנסים, שניתן יהיה להחליט מי יכול להיכנס ומי לא ומערכת כזו מהווה עוד חציצה בין האזור המוגן לזה שמחוצה לו, והיא עוד מרכיב אבטחה משמעותי.

אז אילו מערכות קיימות? הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים את המערכת שתזהה את מי שיגיע אליכם.

אינטרקום עם אפרכסת

זהו אינטרקום שקיים כבר המון שנים. הוא פשוט. יש בו פאנל חיצוני עם כפתור התקשרות שלחיצה עליו תוביל לעמדה פנימית שיש בתוך הבית או העסק, ובאמצעותה ניתן לשמוע ולדבר.

אינטרקום עם מצלמה

פה מדובר כבר על מערכת מתקדמת יותר שמאפשרת גם לראות את מי שמגיע. יש בה מצלמה בפאנל החיצוני שמתחברת למסך שנמצא בתוך המבנה, וכך ניתן לא רק לשמוע אלא גם לראות את מי שעתיד להיכנס.

אינטרקום אלחוטי

אינטרקום אלחוטי הוא כזה שמחובר לרשת האינטרנט במקום. כך ניתן להעביר את הנתונים דרך ה-WIFI מה שאומר שניתן לצפות במתרחש דרך אפליקציה ייעודית. אומנם אין צורך בחיווט אך אם מדובר על שער רחוק מעט מהמבנה, יכולים להיות שיבושים.

אינטרקום ל-IP

זהו למעשה אינטרקום שמחובר למרכזייה והוא חלק ממוצר שלם שמחובר לענן. בפועל, ניתן לשלוט באינטרקום דרך כל מרכיב במרכזיה.

איך לבחור את המוצר והמתקין הנכון?

אם אתם צריכים אינטרקום, קודנים ובקרות כניסה לדלתות ושערים אתם עשויים לעמוד מול שלל אפשרויות שיוצעו לכם ולא לדעת במה לבחור. יש מערכות של חברות שונות מתקדמות טכנולוגית יותר או פחות, יש עם חיבור לאינטרנט ובלי חיבור לאינטרנט ובסופו של דבר מדובר על עלות מול תועלת.

אז איך תדעו מה אתם צריכים? בשביל זה אתם צריכים לבחור בחנות הנכונה שמציעה מגוון רחב של אפשרויות, חנות עם צוות מקצועי שישמח להתאים לכם את המערכת הדרושה לכם וגם להתקין לכם אותה. אתם צריכים את “עולם הטכנולוגיה והחשמל”, החנות המובילה בתחום שמציעה לכם מוצרים + התקנה, או רק מוצרים או רק התקנה.

למה לבחור דווקא ב”עולם הטכנולוגיה והחשמל”? קודם כל בגלל הניסיון בתחום, ניסיון של למעלה מ-10 שנים ועם המון לקוחות מרוצים. ישנה גם אחריות על המוצרים ויש מי שיסייע לכם וייתן לכם תשובה לכל שאלה, כמו גם שירות מעולה ויחס אישי ואדיב. עם “עולם הטכנולוגיה והחשמל” אין לכם מה לחפש בשום מקום אחר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות