בחירת מצלמות אבטחה

איך נבחר מצלמות אבטחה בהתאם לצרכים שלנו?

מצלמות אבטחה – הן יעילות ועושות עבודה מצוינת וזולות הרבה יותר ממה שהן היו בעבר, והן עוד שכבת הגנה על עצמינו ועל הסובבים אותנו כמו גם כמובן על הרכוש שלנו. 

ישנן היום בשוק שלל מצלמות אבטחה ומי שלא מומחה בתחום עלות להתבלבל משפע המידע שיש עליהן ברשת כמו גם מהאפשרויות הרבות שעומדות בפניו.

אז איך בוחרים את המצלמות הנכונות לנו ביותר? הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע.

למה אנחנו צריכים בכלל מצלמות אבטחה?

מתחילים עם הגדרת צרכים. לכל אחד יש את צרכי ההגנה והאבטחה שלו והנגזרת של הצרכים היא סוג המצלמה והיכולות שלה. אנחנו צריכים לשאול את עצמינו, האם אנחנו גרים באזור בעייתי מבחינה ביטחונית ולשם כך אנחנו צריכים מצלמת אבטחה? האם היא תהיה בשביל הגנה על בית העסק שלנו? הגנה על הבית שלנו מפני פורצים? אול סתם בשביל לראות מה קורה בבית עם הילדים והבייביסיטר כשאתם יוצאים בערב בזוג לסרט?

לצרכים הללו יש נגזרות בכל מה שנוגע לאיכות המצלמה. יש טווחי צילום משתנים, יכולות תנועה של המצלמה, צילום בחושך, עמידות בתנאי מזג אויר, נפח אחסון בזיכרון המצלמה וכדומה.

מצלמות פנים לעומת מצלמות חוץ

מצלמות שמיועדות להיות מותקנות בתוך מבנה צריכות להיות כאלו שיוכלו לספק תמונה באיכות גבוהה גם אם התאורה חלשה (ישנן גם מצלמות עם ראיית לילה) הן צריכות גם לספק זווית ראייה רחבה ולצלם ברזולוציה גבוהה.

לעומת זאת, מצלמות חוץ צריכות קודם כל להיות מותקנות ככה שלא יהיה ניתן לגנוב אותן והן צריכות להיות עמידות בפני תנאי מזג האויר ובפני מים.

מצלמות אבטחה וסמארטפונים

בעבר אי אפשר היה לראות בשידור חי מה קורה במקום בו מוצבות המצלמות ואם היה צורך בשל גניבה או מכל סיבה אחרת, היה צריך לעבור על זיכרון המצלמה.

היום יש מצלמות אבטחה שמחוברות לאינטרנט וכל מה שצריך זה את האפליקציה הייעודית וניתן לצפות בכל זמן במה שקורה במקום בו הן מוצבות. 

נוסעים לחו”ל ורוצים לדעת אם השארתם את החלון פתוח? אתם יכולים לעשות את זה במהירות ובקלות. נמצאים בעבודה ורוצים לדעת איפה הכלב מסתובב בבית? גם את זה אפשר לגלות בכמה הקלקות בכל זמן. רוצים לקבל התראה על תנועה חשודה בעסק כשאתם לא נמצאים בו? זה בהחלט אפשרי.

אין ספק שהטכנולוגיות המתקדמות הפכו את השימוש במצלמות אבטחה להרבה יותר נוחות וחווייתיות.

אל תבחרו לבד!

אם אתם צריכים מצלמות אבטחה לבית או לעסק ואין לכן יידע בתחום, אתם צריכים ייעוץ מקצועי ממי שמוכר או מתקין את המצלמות הללו. הוא יבין מהם הצרכים ויעזור לכם לאפיין אותם ובסופו של דבר תעשו את הרכישה הנכונה של המצלמה הנכונה שתועיל לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות