גלאי וילון חיצוני – איפה הכי כדאי לרכוש?

גלאי וילון חיצוני – איפה הכי כדאי לרכוש?

גלאי וילון – אבטחת בית או עסק היא עניין מורכב. היא צריכה קודם כל לתת מענה לתחושת הנמצאים בתוכו, מה שאומר שהיא צריכה לגרום להם להרגיש בטוחים יותר. בנוסף, היא אמורה גם פיזית למנוע גניבות, פריצות, ונדליזם או בעיות אחרות ויש אמצעי אבטחה שונים ובהם מערכת אזעקה. מערכת אזעקה אמורה להניס את הפורץ אבל גם אמורה לשלוח התראה לבעל הבית או העסק, מוקד אבטחה או כל מקום אחר שהוגדר. אבל איך פועלת מערכת אזעקה? איך היא מזהה תנועה בעייתית? באמצעות גלאים שונים שאחר מהם הוא גלאי וילון חיצוני. אז הנה קצת מידע עליו ועל סוגי גלאים שונים ואיפה אפשר לרכוש אותו.

גלאי וילון חיצוני – לזהות כניסה דרך החלון

עלות אזעקה לבית פרטי כוללת בין השאר את סוג האזעקה וסוג הגלאי. אחד מהם הוא גלאי וילון חיצוני ושמו מרמז על מיקומו. פריצה יכולה להגיע מפתח הבית אבל לא פעם היא מגיעה מהחלונות שאם הם לא מאובטחים כמו שצריך וללא נעילה איכותית, יכולים להיות גם קלים לפתיחה. גלאים לאזעקה שממוקמים בחלון אמורים לזהות שינויי טמפרטורה של החלון. מתי מתרחש שינוי כזה? כבר כשהחלון מתחיל להיפתח ולזוז והאויר נוגע בו. בתוך שניות האזעקה עשויה לפעול, להבריח את הפורץ וגם לשלוח התראה למי שצריך. חשוב לדעת שגלאים כאלו מאוד רגישים לכל פתיחה של חלון ולא פעם גם רוח ללא פתחה יכולה להפעיל את האזעקה.

לקבל את כל המידע מהמקום ממנו רוכשים

בבואכם לרכוש גלאי סורג פימא או גלאי וילון חיצוני של כל חברה שהיא, הדבר החשוב ביותר הוא שהמקום ממנו תרכשו יפרוש בפניכם את כל התמונה. מה זה אומר? זה אומר שיש היום סוגים שונים של אזעקות לבית או לעסק, כאלו שמשתלבות עם מצלמות וכאלו שיש להם טכנולוגיה כזו או אחרת. רק לרכוש גלאי וילון חיצוני בלי לדעת מה רוכשים ואיך הוא יכול להשתלב במערכת האזעקה שלכם יהיה טעות. אתם צריכים סקירה וצריכים הסבר מפורט על מהן האפשרויות העומדות בפניכם כדי שתקבלו את ההחלטות הנכונות.

אמינות ברמה הגבוהה ביותר

עוד משהו שאתם צריכים לא להתפשר עליו הוא לבחור חנות עם אמינות גבוהה כמה שיותר. איך תדעו? היום אפשר לדעת באמצעות הרשת הכול. אפשר לראות האם ישנם פידבקים חיוביים הן ברשתות החברתיות והן בציון של גוגל. אפשר גם להגיע פיזית ולהבין על מה ועל מי מדובר, לשאול את השאלות הרלוונטיות ולוודא שיש אחריות על המוצר.

בסופו של דבר, גלאי וילון חיצוני כמו כל רכיב אחר אמור לעבור בזמן אמת. אם הוא לא יתריע כשצריך כל הרכישה לא שווה כלום ולכן חשוב לקנות בחנות מוכרת כזו שאתם יודעים שתיתן לכם שירות לא פחות ממעולה לפני הרכישה וגם אחריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות