התקנת קודן לשער כניסה – עכשיו גם אתם יכולים

התקנת קודן לשער כניסה – עכשיו גם אתם יכולים

קודן כניסה – בין אם אתם גרים בבניין דירות ובין אם אתם גרים בבית פרטי, התקנת קודן לשער כניסה היא משהו שכדאי לכם מאוד לעשות. יש היום צורך ורצון גוברים והולכים ליצירת תחושת בטחון אישי ומרכיב חשוב בביטחון הזה למקום בו אתם גרים הוא קודן לבניין. יש היום סוגים שונים של קודנים, במחירים שונים ועם יכולות שונות. מה שבטוח הוא שהם מאפשרים לסנן את הבאים בפתח הבית או הבניין, מכיוון שמי שרוצה להיכנס צריך לדעת את הקוד. אם הוא לא יידע את קוד הכניסה הוא לא יוכל להיכנס. אז מהם היתרונות של קודן כזה?

יתרונות התקנת קודן לשער כניסה

התקנת קודן לשער כניסה טומנת בחובה מספר יתרונות. ראשית, קודן לבית מונעת כניסה של אנשים לא רצויים. זה יכול להיות שיכור שמסתובב ברחוב ויכול להיות כל אישיות אחרת בלתי רצויה. התקנת קודן כזה גם מונעת פשע וונדליזם, מכיוון שאי אפשר לעבור את שער הכניסה בלי הקוד הרצוי ככה שלא כל אחד יכול לעבור. חשוב לזכור גם שכל אמצעי הגנה מהווה קודם כל אמצעי הרתעה. זה אומר שמי שיגיע לשער הכניסה ויראה את הקודן, יחשוב פעמיים לפני שהוא יעשה משהו בעיקר אם מדובר על קודן עם מצלמה (שנדבר עליו בהמשך) אבל לא רק לבית קודן יכול להתאים

קודן לעסק

אם יש לכם עסק, קודן אינטרקום בכניסה או בחלקים שונים בעסק יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להגביר את האבטחה שלו. איך? קודם כל בכניסה, בדיוק כמו בבית פרטי או בבניין דירות, תהיה לכם את האפשרות לדעת מי עומד להיכנס ולהחליט מי יכול ומי לא, לפי הרשאת הקוד כמובן. קודן לבניין העסק ימנע וונדליזם ופריצות או מעשים פלילים שונים. בנוסף, אתם יכולים להחליט מי מהעובדים יהיה רשאי להיכנס לאזור כזה או אחר, ככה שלכל אזור תהיה גישה רק לעובדים המורשים. זה רלוונטי בעסקים בהם יש צורך להישמר בטיחותית בכל מיני אזורים וזה רלוונטי לעסקים שרוצים לשמור על חשאיות של חלק כזה או אחר מסיבה כלשהיא.

קודן עם מצלמה

היום, קודן לבניין או לכניסה יכול להיות משולב עם מערכת אינטרקום עם מצלמה. היתרון כפול, מצד אחד אפשר לסנן את הנכנסים באמצעות קוד שרק מי שמורשה יודע, ומצד שני מצלמה תגביר את רמת האבטחה. באמצעות מצלמה כזו תוכלו לראות בלייב את מי שעומד להיכנס לבית או לעסק, בין אם זה באמצעות מסך בבית או בעסק ובין אם זה באמצעות הסמארטפון או מחשב ומצלמה כזו גם תתעד את העוברים בפתח, מה שאומר שאם יסתבר לכם שגנבו משהו או שנעשה כל מעשה פלילי בבית או בעסק, תוכלו לבדוק אחורה במצלמה מי עבר ולהעביר את הנתונים למשטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות