התקנת בקרות כניסה לבית

התקנת בקרות כניסה לבית

התקנת בקרות כניסה – מערכות בקרות כניסה מאפשרות רק לאנשים המורשים להיכנס או לצאת מהמקום, בין אם מדובר על הבית הפרטי או על בית העסק. מערכת בקרת כניסה עשויה לכלול מנעולים, קוראים ביומטריים, קוראי זיהוי פנים ועוד, ובאופן מעשי יהיה צורך לחשוב על התקנת קודן לדלת כניסה, התקנת קודן לשער כניסה, או פעמון חכם לדלת עם מצלמה.

אינטרקום כניסה מהווה פעמים רבות את מוצר האבטחה הראשוני של כל בית או בניין, כזה אשר מוטמע  ומותקן כבר בשלב ההתחלתי. גם אם לא חשבתם על פתרון זה במהלך הבנייה או הקניה הראשונית של הנכס, אפשר יהיה למצוא פתרונות יצירתיים גם לאחר מכן.

האם אנו צריכים התקנת בקרות כניסה?

אם התשובה השאלה לגבי הצורך בהתקנת קודנים לדלת הכניסה הינה חיובית, סביר להניח שלא תידרשו לשיכנועים נוספים. אולם אם אינכם בטוחים בנחיצות המערכת, הכנו עבורכם מספר נקודות שכדאי לחשוב עליהן:

  • המערכת ניתנת להתאמה אישית – בקרת כניסה לבניין או לבית הפרטי ניתנת להתאמה אישית מלאה, בין אם אתם מעוניינים בפתרון של פעמון דלת קווי ובין אם אתם זקוקים למערכת מורכבת וסבוכה יותר המספקת הרשאה למשתמשים מסוימים על סמך התפקידים או האחריות שלהם, להיכנס למתחם. כל שיש הוא להגדיר את דרישותיכם הספציפיות ולהתאים עבורם את הפתרון הטוב ביותר.
  • אין חשש יותר לאיבוד מפתחות – מערכות בקרת כניסה המתבססות על כניסה ללא מפתח מחליפות את אי הנוחות המסורתית אשר לוותה באיבוד מפתחות למשל. מערכת כניסה המבוססת על קודן או הרשאה למשתמשים מסוימים באמצעות מצלמות לכניסה לבית יכולות לייתר לחלוטין את הצורך במפתחות.
  • שליטה על הנכנסים לבית, לבניין או למשרד – המערכת מאפשרת לך לעקוב אחר מי נכנס או יוצא מהמתקן שלך ומתי.
  • גישה מרחוק – באמצעות התקנת בקרות כניסה, כמו למשל התקנת קודן לדלת כניסה המבוסס על שירותי ענן, תוכלו לשלוט בכניסה לבית או לעסק בכל מקום ובכל זמן ולו רק באמצעות חיבור לאינטרנט.
  • צמצום עלויות – שימוש במערכת בקרת כניסה אשר לא מתבססת על מפתחות, כמו למשל אינטרקום טביעת אצבע הוא פתרון חסכוני יותר במובנים רבים. מעצם העובדה שלא נעשה שימוש במפתח, ניתן להוסיף משתמש נוסף רק באמצעות תכנות המערכת מחדש, ללא הטרחה הקיימת בהנפקת מפתח חדש. כך גם אין צורך לשכפל מפתחות כאשר ילדי המשפחה מאבדים את המפתח הניתן להם.

איך נוכל להתקין מערכות אלו והיכן למצוא את המקצוענים לכך?

כאשר מחפשים מקצוענים שמכירים קיט קודן לדלת כניסה או כאלה שיכולים להתקין בקרות כניסה מורכבות יותר, כדאי, כמו בתחומים רבים אחרים, לחפש אותם על פי המלצות קודמות וניסיונם של מכרים וחברים. בכל מקרה, כדאי לשאול על פי מורכבות המערכת, מה כוללת ההרכבה, תוך כמה זמן נעשית ההתקנה ולגבי האחריות הקיימת למערכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות