התקנת מערכות אזעקה

הפופולאריות של מערכות אזעקה הולכת ועולה, לצערנו, ככל שמתגבר גל הפשיעה והסיכון לפריצה. אנשים רבים מרגישים שרק אם תותקן אזעקה לבית, הם יוכלו להיות בטוחים בביתם ולשמור על משפחותיהם באופן הטוב ביותר. לאחר ההחלטה לגבי נחיצות מערכת אזעקה לבית, תידרשו לבחור מבין מגוון מערכות, סוגים, חברות וכן ממבחר המוצרים המשלימים. בין אם תבחרו מערכת אזעקה אלחוטית או אחרת, וודאו תחילה שאתם רוכשים אותה ממקום אמין ומקצועי, שיוכל לתת לכם ייעוץ והכוונה לגבי מה מתאים לכם ביותר.

בחירה והתקנה של מערכות אזעקה

כאשר נתקלים במגוון האפשרויות והאופציות הקיימות בשוק מערכות האזעקה לבית או מערכות לעסק, עלולים להתבלבל בתחילה. לכן ההמלצה היא להתחיל לחשוב על הפריסה והגודל של הבית או העסק, יחד עם מחשבה על האזורים הפגיעים יותר. פתרון אפשרי למערכות אלו יכול להיות בדמות גלאי וילון חיצוני שיוצר מסך מגן (כמו וילון) לאבטחת פתחים ושדות פתוחים מפני פולשים. סוג זה של גלאי וילון מאפשר תנועה חופשית של אנשים בתוך האתר המוגן – מבלי להפעיל את האזעקה. בנוסף ליכולת הזיהוי האמינה המערכת מצוידת בהגנה מפני כל ניסיון לנטרל את פעולתה על ידי מיסוך שדה הראייה.

כמובן, שתידרשו גם לבחור מבין מגוון החברות הקיימות בשוק, כמו למשל מבחר המערכות הקיימות של פימה אזעקות. מוצרי pima  אזעקה כוללים את מערכת אזעקה פימא אך גם מוצרים נלווים כמו רכזות וקיטים. כך גם תוכלו לבחור בפתרון של מערכות – אזעקה ריסקו, מערכת אזעקה ויסוניק ועוד. תידרשו לבחור גם בין מערכת אזעקה לבית אלחוטית או אחרת מבין מגוון מערכות מיגון ואבטחה.   

מחיר ועלות התקנת מערכות אלו

מבין מגוון השיקולים הקיימים לגבי הצורך במערכות – אזעקה, עולה השאלה, אשר בדרך כלל תשפיע על ההחלטה הסופית והיא לגבי מערכת אזעקה לבית מחיר. בנוסף למחיר המערכת יש לקחת בחשבון ולחשב גם את עלות התקנת מערכת אזעקה, סוללה לאזעקה ואף את מחיר עלות החיבור או ההתקשרות אל מוקד אזעקה. בכל מקרה, אם החלטתם שיש צורך במערכת אזעקה ביתית, אל תתנו למחיר לבלבל אתכם. תמיד תוכלו לבחור בפתרון של מערכת אזעקה אלחוטית להתקנה ביתית ולוותר על שירותי טכנאי אזעקות.

ישנה חשיבות משמעותית ומהותית לגבי מקום הרכישה של מצלמות האבטחה כך שתוכלו להתייעץ לגבי מערכת אזעקה לבית מומלצת. גם אם אתם מוותרים על התקנת אזעקה לבית ועושים זאת באופן עצמאי, יהיה צורך בהצעת מחיר מסודרת למוצרים כמו סוללה לאזעקה פימה באופן ספציפי או באופן כללי יותר לגבי סוללה למערכת אזעקה, וכן לגבי גלאי נפח פנימי, גלאי וילון מקסימום וכו’. כך כלל השיקולים אשר יילקחו בחשבון כאשר חושבים על מערכת אזעקה ביתית, הן מבחינת מחיר והן מבחינת מגוון המערכות, יידרשו להילקח גם כאשר מדובר על מערכת אזעקה לעסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות