התקנת מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה – כדי לאבטח את הבית באופן מושלם, יש הכרח לחשוב על התקנת מצלמות אבטחה. אך שימו לב לפני שאתם רוכשים ציוד כלשהו, ​​יש להחליט קודם היכן כדאי וצריך להתקין את מצלמות האבטחה. תכנון מיקומי מצלמות אבטחה לבית יעזור לכם להבין כמה מצלמות אתם צריכים, מאיזה סוג, באיזו זווית יש להתקין אותם ואילו מכשולים או אתגרים קיימים באבטחת הבית כולו. יש לשרטט את פריסת הבית ולזהות את אזורי העדיפות שברצונכם לפקח עליהם, כאשר המיקומים האופייניים הם דלתות הכניסה, חלונות (בעיקר אלה הפונים לרחוב), מרפסות, גרמי מדרגות, כניסות וחדרים משותפים פנימיים.

 

מיקום מצלמת האבטחה והסוג הנדרש

לא כולם צריכים להתמודד עם גנבים ופריצות (תודה לאל), חלקנו רק רוצים מצלמות נסתרות לבית כדי לבדוק מי מביא את המשלוחים, לראות מי מבקר בבית שלנו בזמן שאנחנו לא נמצאים שם, לראות בני משפחה שנשארים בבית או חיות מחמד ועוד. יש להחליט איזו מטרה הכי חשובה ולהציב את המצלמה במקום שבו היא תוכל לצלם בצורה הטובה ביותר את מה שרוצים לשים עליו עין.

בעת התקנת מצלמת אבטחה בחוץ, כדאי לבחור מיקום גבוה או כזה אשר יספק הגנה מסוימת מפני מזג אוויר סוער. מצלמה לבית בנויה להיות עמידה, אך עדיין בחירה במיקום טוב של המצלמה תעזור להאריך את חיי המכשיר. יש למפות את הבית מבחינת היכולת לחבר את המצלמה לחיבורי חשמל ואינטרנט בין אם אתם מעוניינים במערכת קווית ובין אם אתם מעוניינים לרכוש מצלמת אבטחה אלחוטית.

בדרך כלל, אפשרות ההתקנה הנוחה ביותר היא של מצלמות אבטחה אלחוטיות. מצלמות אלה דורשות קידוח מינימלי, ואיכות התמונה המתקבלת טובה יותר (במידה והמצלמה ממוקמת קרוב למקלט). עם זאת, אל תקלו ראש בבחירת המצלמה הטובה ביותר עבורכם בהתאם לתנאי השטח ולגודלו. כדי להיות בטוחים שאתם בכיוון הנכון, יהיה עליכם להתייעץ עם איש מקצוע המומחה בהתקנת מערכת מצלמות אבטחה.

אז כמה זה עולה לנו?

גורמי העלות של מצלמות אבטחה כוללים את המיקום בו תותקן המצלמה (פנימי לעומת חיצוני), הרזולוציה המתקבלת, מהו שדה הראייה וזיהוי התנועה הניתנות על ידי המצלמה, ועוד תכונות שונות. כמובן שהמחיר ישתנה בין טיב המצלמות המשתנה והמצלמה הספציפית בה תבחרו כתלות בדרישתכם. כך למשל ככל שביתכם יהיה גדול יותר כך תידרשו למצלמה עם רזולוציה ושדה ראייה טובים יותר כדי לכסות על פינות הבית השונות, כמו שניתן יהיה למצוא בנתוני מצלמת אבטחה שיאומי. כך גם העלות תשתנה אם מדובר יהיה על מצלמות אבטחה לעסק עקב המורכבות הכרוכה בכך.

לפעמים תוכלו למצוא מצלמות אבטחה במבצע, אשר יוכלו להיות משתלמות מאד אם הן יתאימו לצרכים הספציפיים שקבעתם לעצמכם. אל תשכחו שיש לקחת בחשבון בתקציב גם מוצרים משלימים למצלמות האבטחה, כמו זרועות הנמכה או התאמה, כיסוי גשם, מכשיר הקלטה ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות