מה זה מכשיר הקלטה DVR?

מה זה מכשיר הקלטה DVR?

מצלמות אבטחה הן כבר חלק מחיינו לא מעט שנים. אנחנו רואים את חלקן סביבנו  – במקומות העבודה שלנו, במוסדות ציבוריים, בקניונים וכמעט בכל מקום ואת חלקן אנחנו לא רואים מכיוון שאלו מצלמות אבטחה נסתרות. אם בעבר הן היו מצלמות אבטחה פשוטות מה שאומר שהן היו עם קלטת או דיסק שהיה צריך להוציא מהמצלמה על מנת לבחון את החומרים שצולמו, היום הן מתקדמות הרבה יותר. המצלמות עושות שימוש בטכנולוגיות שונות ועושות את עבודתן מצוין. אנחנו יכולים לראות תמונות בצורה ברורה כמו גם לשמוע את מה שמתרחש ומה שהוקלט והתרחש בעבר. אחד מאותן הטכנולוגיות הללו הוא מכשיר ה-DVR. אז מה זה מכשיר הקלטה DVR?

קצת על מכשיר הקלטה DVR

מכשיר הקלטה DVR הוא למעשה יחידת הקלטה מקומית, יחידה שאליה מצלמות האבטחה מנווטות את החומרים והיא מאפשר תיעוד על זיכרון פנימי ולמעשה על דיסק קשיח פנימי. לכל דיסק פנימי יש את הקיבולת שלו ויש כאלו שמאפשרים להקליט למשך שעות רבות ואפילו ימים רבים. למה זה רלוונטי? מכיוון שלדוגמא אם רוצים לבחון משהו שהתרחש מתי שהוא בימים האחרונים, צריך שתהיה הקלטה מספיק ארוכה אחורה. המכשיר מתחבר באמצעות כמה כבלים וכשהוא מתחבר למצלמות אנלוגיות הוא יעשה את זה עם כבל אנלוגי קואקסיאלי. אך למה הוא משמש? הנה כמה שימושים שיכולים להיות רלוונטיים גם בשבילכם.

צרכים ושימושים

מכשיר הקלטה DVR יכול לשמש לצרכים שונים. הוא קודם כל גורם מרתיע לפורצים, גנבים או כל מי שחושב לעשות משהו לא חוקי מעצם הנוכחות שלו, כמובן שיחד עם מצלמות האבטחה. בנוסף, הוא מאפשר לפקח על קשישים ועל הטיפול בהם באמצעות מצלמות אבטחה לבית אם הקשיש בבית או מצלמות אבטחה לעסק אם מדובר על בית אבות או מוסד אחר, וכולנו שמענו לצערנו על מקרים רבים בהם קשישים נפגעו. הוא מאפשר ניטור תמידי של הבית או העסק והוא תומך במעקב סמוי במידה ומצלמות האבטחה הן כאלו. היכולת שלו לאגור מידע רב היא מה שהופכת אותו ליעיל במיוחד.

צרכים מתקדמים

מכשיר הקלטה DVR ישמש אם כן למקרים רבים בהם צריך תיעוד רציף של מה שמתרחש בבית או בעסק. אבל מעבר לכך, מערכת מצלמות אבטחה עם DVR יכולה להיות לשימושים מתקדמים כמו זיהוי של לוחות רישוי של רכבים, מה שרואים לא פעם בכניסות לחניונים עם מנויים או מקומות שצריך פיקוח על כניסות רכבים, יכולה לשמש לספירה ממוחשבת של סחורה ויכולה לסייע בניתוח מעמיק של תמונה.

לא משנה אם אתם צריכים מכשיר כזה לבית או לעסק, אם אתם לא מהתחום, אתם צריכים ייעוץ מקצועי, צריכים צוות שיתקין לכם את המכשיר וגם יידע להתמודד עם תקלות DVR PROVISION, וצריכים בעיקר חנות אמינה שאתם יכולים לסמוך בהה על מה שמוכרים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות