מה זה מכשיר הקלטה NVR?

מה זה מכשיר הקלטה NVR?

בשביל להבין מה זה מכשיר הקלטה NVR צריך להבין עד כמה מצלמות אבטחה של היום מתקדמות ביחס למצלמות האבטחה שהיו בעבר. קודם כל, כמות המידע שאפשר היה לאגור. בעבר היא היתה מאוד מוגבלת והיה צורך בקלטות רבות בשביל לשמור חומרים רבים. היום הכול דיגיטלי ואפשר לאגור מידע רב ואף לצפות בו ולשמוע אותו כבר זמן רב אחרי התאריך המדובר. בנוסף, בעבר, מצלמות אבטחה לבניין, מצלמות אבטחה לבית או מצלמות אבטחה לעסק היו דורשות פירוק פיזי בשביל לבחון את החומרים שתועדו בהם. היום אפשר לראות מה מצולם מכל מקום באמצעות האינטרנט. יש טכנולוגיות שונות שתומכות ומאפשרות צפייה כזו. אז מה זה מכשיר הקלטה NVR ולמה הוא רלוונטי לרבים מאיתנו?

מהו מכשיר NVR?

מערכת מצלמות אבטחה NVR ידועה גם בשם מצלמות אבטחה POE, והיא מורכבת יותר וגם גמישה יותר ממערכת DVR. זהו מכשיר שמתפקד כמעין מחשב, מכשיר עצמאי לחלוטין שמתחברות אליו מצלמות רשתיות בעיקר – מצלמות IP. היא משלבת את הטכנולוגיות החדישות ביותר כדי לספק מערכת אבטחה יעילה ועשירה בתכונות והיא נותנת מענה לצרכים שונים. אבל אתם חייבים להבין במצלמות אבטחה בשביל להחליט מה הכי נכון בשבילכם. אתם חייבים ייעוץ מקצועי לרכישת מכשיר כזה יחד עם כל מערכת המצלמות כדי שגם יתקינו לכם אותן. הנה עוד כמה דברים שכדאי לדעת על מכשיר NVR, על היתרונות והחסרונות שלו.

התאמה לסוג מצלמה

מכשיר NVR מתאים למצלמת IP. נתוני הוידאו מעובדים במצלמה עצמה ולא במכשיר כי לכל מצלמת IP יש ערכת שבבים אשר יש לה את היכולת לעבד נתוני וידאו ולהעביר אותם למקליט. המערכת יכולה גם לבצע ניתוחים מעמיקים ולכן היא מתאימה גם למצלמות IP עם תכונות מתקדמות כמו זיהוי פנים, זיהוי של מספרי רישוי וכדומה. בשביל לצפות בנתונים הללו שצולמו או שמצולמים בהווה אפשר להיכנס מרחוק מכל מכשיר שיש לו חיבור לאינטרנט כמו מחשב נייד, טאבלט וכמובן סמארטפון.

לא להתפשר על הטוב ביותר!

אם אתם צריכים מערכת מצלמות אבטחה לבית או לעסק שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. מכשיר NVR טומן בחובו עוד יתרון והוא איכות התמונה והשמע. המכשיר מקבל את האות ישירות מהמצלמה ולכן איכות הוידאו והשמע הם מצוינים. הוא גם לא דורש יותר מכבל אחד על מנת לעבוד מה שמסרבל פחות את הכול.

חנות מצלמות אבטחה אמורה לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל שהבית או העסק שלכם יהיו מוגנים. היא אמורה לתת לכם מענה 360 מעלות והיא צריכה לתת לכם שירות מלא גם לאחר הקנייה וההתקנה. לבית או העסק שלכם אתם צריכים את הטוב ביותר וחשוב לוודא שמדובר על חנות אמינה עם לקוחות עבר והווה מרוצים ככה שתגדילו את הסיכויים שגם אתם תהיו מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות