מה זה מצלמה אנלוגית?

מה זה מצלמה אנלוגית?

מצלמות יש היום בכל מקום. אלו בעיקר מצלמות אבטחה לבית או מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות במעגל סגור או מצלמות אבטחה נסתרות, כמו גם מצלמות אחרות. יש מצלמת IP ויש מצלמה אנלוגית שתיכף נדבר עליה, אך מה ששונה היום מבעבר הוא שהיום כל אחד כמעט יכול להרשות לעצמו. מצלמות אבטחה עולות היום מאות שקלים וגם רישות של בית או עסק במערכת של מצלמות אבטחה, זה לא “פשיטת רגל”. אז איך מצלמות אבטחה עובדות ומהי מצלמה אנלוגית? מה ההבדל בינה לבין מצלמת IP ומה כדאי? לא נוכל במאמר הקצר הזה לענות על כל השאלות אבל בטח על כמה מהן.

קצת על מצלמה אנלוגית

אז מהי מצלמה אנלוגית והאם בעידן המצלמות הדיגיטליות היא עדיין רלוונטית? אז קודם כל חשוב להגיד, זו מצלמה שעדיין מאוד רלוונטית וגם היא מתפתחת כל הזמן וכן, זו גם מצלמה שאפשר להתחבר אליה ולצפות בחומרים שבה דרך האינטרנט (יש כאלו שחושבים שזו מצלמה מיושנת בלי אפשרות לחיבור לאינטרנט מה שכמובן לא נכון) המצלמה עובדת ככה שהיא שולחת אות וידאו למערכת ההקלטה DVR שהיא המפענח, מערכת שיודעת לעבד את האות. היא צריכה שני חיבורים נפרדים אחד למתח ואחד לוידאו והיא צריכה חיבור ישיר למערכת ההקלטה. חשוב גם לדעת שיש לה גבול עליון של רזולוציה.

לעומתה – מצלמת IP

מול המצלמה האנלוגית יש את המצלמה הדיגיטלית, מצלמת IP שהיא למעשה הדור החדש של מצלמות האבטחה. לכל מצלמה ממערכת מצלמות האבטחה יש פנייה ייחודית וחשוב לדעת שכל מצלמה היא מעין מחשב קטן שיודע לזהות תנועה, קול, ספירה של אנשים במידת הצורך וכל דבר אחר. אז מה עדיף, מצלמת IP או מצלמות אבטחה אנלוגיות? אין תשובה חד משמעית אם כי המצלמות האנלוגיות אלו מצלמות זולות יותר במקרים רבים. אם אתם צריכים מצלמת אבטחה לבית או לעסק, כדאי שתתייעצו עם מי שמבין בעניין ומי שעוסק בכך כבר שנים. הצורך שלכם הוא כנראה צורך שונה מאשר של מישהו אחר.

לא להתפשר על הטוב ביותר

בין אם אתם צריכים מצלמה אנלוגית ובין אם מצלמת IP, בין אם אתם צריכים מצלמה אחת ובין אם אתם צריכים כמה מצלמות או מערכת שלימה שתרשת לכם בנין שלם, אתם צריכים חברה רצינית ומקצועית ואיש מקצוע ברמה גבוהה שיעשו לכם את העבודה ועוד לפני כן, יתאימו לכם את מה שאפשרי אל מול מה שאתם צריכים.

יש שלל אפשרויות ולכם יש תקציב מסוים וצרכים משתנים, יש מתאר של המקום ותנאים ומי שתקנו ממנו צריך לתת לכם מענה יעיל ומקיף. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשבילכם. אין סיבה שזה לא יקרה ועם חברה רצינית שנותנת אחריות יחד עם אנשי מקצוע ומתקינים מעולים, המצלמות אצלכם אמורות לעשות עבודה לא פחות ממעולה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות