מערכת אזעקה ביתית

מערכת אזעקה ביתית

בין אם יש לנו בבית ציוד יקר ערך, כסף מזומן או תכשיטים ובין אם לא, מערכת אזעקה ביתית היא משהו שכדאי מאוד להתקין. היא פשוטה יחסית להתקנה והיא עושה עבודה מעולה, ויש היום יותר ויותר בתים שמתאבזרים במערכת כזו. אנחנו חיים במדינה בה מעבר לאיומים פליליים יש גם איומים בטחונים. יש מקומות שונים בארץ שמועדים לפורענות ומערכת כזו אמורה גם להתריע מפני כניסה לא חוקית לבית וגם להרתיע ולהניס פורצים או כל אחד אחר שחושב לעשות משהו רע. התקנת אזעקה ביתית מחייבת הזמנה של טכנאי אזעקות, אחד שלא רק יעשה את העבודה אלא גם יסביר מהן האפשרויות העומדות בפניכם.

שילוב של המערכת עם מצלמות אבטחה

מערכת אזעקה ביתית לא חייבת לעמוד בפני עצמה ולמעשה, רצוי שהיא תהיה משולבת בעוד כמה אמצעי הגנה אחרים. כך לדוגמא התקנת מערכת אזעקה יחד עם מצלמות אבטחה יכולה להגביר את רמת המיגון של הבית. היא לא רק תתריע בפני כניסת זרים וגם תרתיע אותם אלא גם ניתן יהיה בכל זמן לראות מה קורה בבית במקומות בהם מוצבות מצלמות. אפשר יהיה גם לראות אחורה מה התרחש, במידה והתרחשה פריצה לבית ורוצים לתפוס את הגנבים. המשטרה תעשה שימוש רב בחומרים שצולמו על ידי המצלמות. אבל לא רק מצלמות אבטחה יכולות להשתלב עם מערכת אזעקה ביתית.

שילוב של המערכת עם אינטרקום

אז דיברנו על מצלמות אבטחה ועל כמה שה יכולות לסייע בהגנה על הבית כמו גם להשתלב עם מערכת אזעקה ביתית, אבל מה עם אינטרקום? גם הוא יכול בהחלט לעשות עבודה מעולה. אינטרקום שיהיה מוצב בכניסה לבית או בשער הבית, יכול לסנן את הנכנסים. אם הוא יהיה עם קודן זה יהיה עוד יותר טוב וככה מי שמאושר יוכל להיכנס ללא כל בעיה עם הקוד. אינטרקום משרה בטחון על יושבי הבית ומאפשר להם לראות ולדבר עם מי שנמצא בחוץ. הוא גם מאפשר להורים או לאחרים שנמצאים רחוק לראות באמצעות אפליקציה מי הוא זה שעומד בכניסה ורוצה להיכנס.

הכול נשלט מרחוק ומעביר עדכונים

אנחנו חיים בעידן אינטרנטי, עידן בו התקשורת בין מכשירים ובין מכשירים ואנשים היא פשוטה יחסית. כך לדוגמא מערכת אזעקה לבית שתפעל יכולה לדווח מיידית לבעל הבית באמצעות הודעה לנייד, יכולה לדווח למוקד אבטחה או לכל גורם אחר שיוגדר. ולא רק איתה תהיה תקשורת, תקשורת תהיה גם עם מצלמות אבטחה, עם האינטרקום ועם כל אמצעי אחר. אין ספק שאמצעי ההגנה הללו משוכללים והם צריכים להיות איכותיים וגם מאובטחים מפני פריצות של האקרים. אם אתם צריכים מערכת אזעקה או כל דבר אחר בתחום, אתם צריכים למצוא את החנות עם הניסיון הרב ביותר שגם תספק לכם מתקין ברמה גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות