מצלמה אבטחה אלחוטית

מצלמה אבטחה אלחוטית

תארו לעצמכם שהייתם יכולים לנסוע לטיול לחו”ל, להשאיר את הסבא והסבתא עם הילדים אבל לראות מה קורה איתם בזמן שאתם נמצאים אי שם בחוף הים עם שייק טעים ועם שמש כיפית וחמימה. ולא, לא מדובר על עוד אפליקציה כמו ווטסאפ, זום או אחרת שמאפשרת לעשות שיחת וידאו. אתם רוצים סתם לעשות הצצה לראות אותם ואפילו לשמוע אותם, גם בלי שהם יידעו. אז יש דבר כזה והיום עם מצלמה אבטחה אלחוטית אתם יכולים לעשות את זה. איך? פשוט מאוד, עם חיבור לאינטרנט מה שיש היום בכל מקום בעולם, תוכלו להיכנס ולצפות במתרחש במקום בו הצבתם את המצלמה.

מצלמה אבטחה אלחוטית – לא צריך להרוס את הבית

מצלמות אבטחה הן לא דבר חדש אבל הן הולכות ומשתכללות ככל שעוברות השנים. פעם היו אלו רק המצלמות האנלוגיות, מצלמות שהיו עובדות עם חוטים והיו חייבות תשתית חשמל אבל היום כבר אין צורך, כמה דקות של התקנה ובלי לעשות נזקים ויש לכם מצלמת IP אלחוטית. לא, לא צריך לחצוב בקיר ולא צריך לעשות מזה דרמה, לא צריך להוציא הון תועפות ולא צריך יותר מידי אנשי מקצוע. רק מתקין מצלמות אבטחה רציני ומקצועי ומצלמה שבחרתם אחרי שהבנתם שהיא הכי מתאימה לכם וזהו, אתם יכולים לראות מה קורה איפה שהיא מוצבת. הכול היום פשוט וגם זול ואין שום סיבה שאתם לא תאבטחו כמו שצריך את הבית או העסק שלכם.

רשתו את העסק – אין סיבה שלא

יש לכם לא מעט הוצאות על העסק נכון? קניית סחורה, העסקת עובדים, פרסום ועוד אין ספור הוצאות שכולן נצרכות אבל מה לעשות, הן לא זולות. ומה עם אבטחת העסק בצורה טובה? חשבתם על זה? וחברת הביטוח לא דורשת מכם הצבת מצלמות אבטחה? סביר להניח שכן. מצלמה אבטחה אלחוטית היא מה שהעסק שלכם צריך כדי למנוע נזקים וכדי שתוכלו לראות האם הדברים נעשים כמו שצריך גם כשאתם לא נמצאים. אבל שלא כמו הוצאות אחרות, אתם לא צריכים “לפשוט את הרגל”. מחירי המצלמות של היום נמוכים הרבה יותר מבעבר וההשקעה היא יחסית קטנה.

שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם

הנה כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם באים לרכוש מצלמה אבטחה אלחוטית או כל מצלמת אבטחה אחרת. קודם כל, מהו התקציב שלכם? כמה אתם יכולים לשלם על מצלמה או כמה מצלמות? בנוסף, איזו רזולוציה יש למצלמה? האם יש תכונות מתקדמות והאם אתם זקוקים לכל התכונות הללו? יכול להיות שתוכלו לשלם פחות ולקבל פחות פונקציות שאתם לא צריכים. האם יש אפליקציה לנייד? האם אפשר יהיה לצפות במה שצולם בכל שלב? האם יש אודיו במצלמה? אלו אם כן כמה דוגמאות לשאלות שצריך לשאול לפני שמחליטים על המצלמה המיועדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות