מערכת אזעקה לבית

מערכת אזעקה – מערכת אזעקה לבית – אין מי שלא רוצה להרגיש תחושת בטחון בבית. הבית שלנו הוא המבצר שלנו, המקום הנוח ביותר בשבילנו זה שאנחנו חוזרים אליו תמיד, והשהייה בו אמורה להיות נוחה ונעימה. כל אפשרות של כניסת גורמים בעייתיים לבית צריכה להיות מנוטרלת, וזה אומר פורצים וגנבים כמובן ובאזורים בעייתיים מבחינה ביטחונית, גם מפגעים פוטנציאליים.

יש שכבות הגנה שונות לבית בהן גדרות ומצלמות אבטחה, אבל חלק מאותן שכבות הגנה ואולי החשובה ביותר היא מערכת אזעקה לבית. פעם, מערכות אזעקה היו יקרות ולא כל אחד היה יכול להרשות לעצמו התקנת מערכת אזעקה, אבל היום המחירים שפויים בעיקר בגלל ההיצע הרב שיש היום בשוק.

מערכת התרעה והרתעה

אז למה צריך בכלל מערכת אזעקה לבית? התקנת אזעקה לבית אמורה להוות גורם מרתיע ומתריע. מערכות אזעקה מנעו לא פעם פריצה או סיימו אותה מוקדם מהסיבה הפשוטה, כי הן רועשות ומעירות את כל מי שבאזור, וההרתעה לפורץ או לגורם העוין שלא רוצה להיתפס ברורה.

היא גם מתריעה למי שצריך כדי שייכנס לפעולה, בין אם זה בעל הבית במידה והוא נמצא בבית ובין אם זה חברת אבטחה שמחוברת למערכת, וגם לבעל הבית או מי מטעמו שלא נמצא בבית, כשמדובר על מערכת מתקדמת יותר שמתריעה באמצעים שונים והיום מרבית המערכות הן כאלו.

מערכת אזעקה עם מצלמה – השילוב המנצח!

אם אתם מחפשים מערכות אזעקה מומלצות, כדאי להכיר את המערכות המשולבות אלו שעובדות יחד עם מצלמות. אזעקה לבית פרטי או אחר היא קודם כל מערכת שעובדת על נפח. היא “יודעת” האם אמורה להיות תנועה באזור מסוים וברגע שהיא מגלה תנועה כלשהיא שהיא למעשה נפח בחלל, היא מיד מתריעה.

אבל השילוב האולטימטיבי הוא אזעקה עם מצלמה. קודם כל, המצלמה היא זו שיודעת לזהות תנועה והיא מעבירה את המידע למערכת האזעקה שמתחילה להרעיש ומעבר לכך, אפשר תמיד גם לראות אחורה ולדעת מי הוא זה שנכנס לבית כשהוא לא רצוי בו. יש מערכות מתקדמות מאוד שגם יודעות לזהות פנים ויודעות מתי הן אמורות לפעול ומתי לא.

האפשרות לשליטה מרחוק

מערכת אזעקה ביתית יכולה להיות גם כזו שנשלטת מרחוק. זה אומר שאם אתם נמצאים מחוץ לבית ושכחתם להפעיל את מערכת האזעקה, תוכלו לעשות את זה בקלות ובמהירות באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט ייעודיים. זה אומר גם שתוכלו להיכנס למצלמה ולראות כל הזמן מה קורה בבית ותוכלו לקבל התרעה לנייד במידה ומישהו שלא אמור להיות בבית נמצא בו.

יש היום שלל מערכות אזעקה, מערכות חוטיות, אלחוטיות, כאלו שעובדות על סוללו, בטכנולוגיות כאלו ואחרות ומשוכללות יותר או פחות. חשוב שתמצאו מתקין מקצועי שגם ידריך אתכם מה הכי נכון בשבילכם כדי שתדעו איך למצוא את הדבר הנכון ביותר בשבילכם בתוך אין סוף האפשרויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות