מצלמות לעסק

מצלמות לעסק

מצלמות לעסק – מצלמות אבטחה – ישראל היא מדינה שיש בה לא מעט אירועים, חלקם לאומניים וחלקם פליליים. בין האירועים הללו יש גם לא מעט פריצות לעסקים, ושכבות ההגנה שיש לעסק הם אלו שיכריעו האם פריצה כזו תצליח או תיכשל ואם לפורצים תהיה מוטיבציה לבצע את זממם או שלא.

מרכיב חשוב בשכבות ההגנה הללו הן מצלמות לעסק, בין אם אלו מצלמות סמויות או מצלמות אבטחה גלויות. יש להן כמה תפקידים. ראשית, מצלמות אבטחה אמורות להרתיע את הפורצים העתידיים מעצם הימצאותן, ושנית, הן מאפשרות זיהוי מהיר יחסית של הפורצים לאחר מעשה ולא פעם גילוי ותפיסה שלהם בזמן המעשה. יש מצלמות אבטחה חיצוניות ויש מצלמות אבטחה פנימיות ויש סוגים שונים ואיכותיות שונות. אז הנה כמה דברים חשובים על בחירת מצלמות אבטחה לעסק.

אילו חיבורים וקישוריות יש למצלמות?

בעידן הישן, מצלמות אבטחה היו מצלמות ובמידה והיה צורך לבחון את החומרים, בעל העסק או המשטרה היו צופים בהם לאחר שהיו מפרקים מהן את הסליל או את כרטיס הזיכרון. היום עולם הוידאו וההקלטה עובד על אינטרנט מה שאומר שהוא יכול לשדר בזמן אמת את התמונות לכל מקום. מצלמות אבטחה מומלצות בעידן המודרני אלו מצלמות שאפשר להיכנס אליהן מכל מקום. זה מרכיב שאתם לא יכולים לוותר עליו כי באמצעותו תוכלו לבחון מה קורה בעסק כל הזמן גם כשתהיו בפגישה, בחו”ל או בכל מקום שהוא וזה יסייע לכם לעקוב אחר הנעשה בעסק כמו גם לדעת אם יש בעיות, פריצות וכדומה.

מצלמות הקלטה – לעסק

ישנה מערכת הקלטה למצלמות והיא יכולה להיות מקומית או בענן. מקומית זה אומר שרק כשמאזינים לחומר שנשמר אפשר לשמוע מה היה ובענן זה בדיוק כמו בווידאו, אפשר מכל מקום להיכנס, להאזין בזמן אמת או מתי שרוצים.

כשבוחרים מצלמות לעסק חשוב שהן תהיינה מצלמות שגם אפשר להקליט באמצעותן באיכות גבוהה וגם אפשר לשמוע את החומרים בכל מקום ובכל זמן. שוב, זה מאפשר להבין מה קורה במהלך יום העבודה ולקבל אינפורמציה שרוצים לקבל.

מצלמה לעסק שעוקבת

מצלמה מעקב גם היא משהו שכדאי שיהיה כשבוחרים מצלמה לעסק. מה זה אומר? זה אומר שהמצלמה “ישנה” כל הזמן וכשהיא מזהה תנועה היא מתחילה לצלם וגם להקליט. מצלמה כזו יכולה בדרך כלל גם לשלוח התראה למכשיר הנייד ככה שבעל העסק יוכל מיד להיכנס לראות מה קורה בחלל בלייב ולהזעיק את המשטרה אם יש צורך.

יש עוד מרכיבים נוספים לבחירת מצלמות לעסק כמו רזולוציה של המצלמה על מנת שניתן יהיה לקבל תמונה מעולה, תכונות חכמות כמו זיהוי פנים, מניעה של רעידות, ספירה של אנשים או רכבים ועוד שלל פונקציות משתנות והכל בהתאם לצרכים. כמובן שיש גם השלכות למחירים של כל מצלמה ומצלמה בהתאם לאיכות שלה ולטכנולוגיות שהיא עושה בהן שימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות