מצלמה ביתית מומלצת

מצלמה ביתית מומלצת

מצלמת אבטחה מומלצת – מערכת מצלמות אבטחה לבית היא כבר מזמן לא משהו שהעין מתעכבת עליו כשנחשפים אליה. יש היום יותר ויותר בתים פרטיים, בתים בבנייני מגורים וסביב בניינים בהם מותקנת מצלמה ביתית אחת או יותר. אם בעבר היה צריך להשקיע במערכת כזו אלפי שקלים וגם יותר מזה, היום בכמה מאות שקלים או מעט יותר אפשר לרשת את הבית או הבניין.

אם תיכנסו לרשת תיראו שמגוון המצלמות רחב ומספר היצרנים גם הוא גדול מאוד. יש מצלמות אבטחה KSP ויש מצלמות אבטחה DAHUA, יש מצלמות שיאומי וזה רק על קצה המזלג מהאפשרויות שישנן. אז מהי מצלמה ביתית מומלצת? איך נדע מה הכי נכון לנו? מה חשוב בבחירת חנות לקנות ממנה ואיזה מתקין לקחת?

סוגים שונים של מצלמות

מצלמה ביתית מומלצת יש לא מעט. אתם עלולים לטבוע בים האפשרויות והדבר הראשן שחשוב לדעת הוא שכדאי לבחור חנות שלא רק תציע לכם את המוצרים שלה אלא גם תייעץ לכם ותסייע לכם להחליט מה הכי נכון בשבילכם.

בין האפשרויות הרבות יש מצלמות אבטחה במבצע או כאלו שאינן במבצע, יש מצלמת אבטחה חיצונית מומלצת או מצלמה פנימית, יש מצלמת אבטחה שיאומי ויש מצלמות אבטחה PROVISION, יש מצלמת אבטחה אלחוטית WIFI ויש מצלמת אבטחה עם סים, יש מצלמת אבטחה סולארית שנטענת מאנרגיית השמש ויש כזו שמתחברת לחשמל, יש מצלמה אנלוגית ויש מערכת מצלמות אבטחה IP והרשימה עוד ארוכה…

מצלמה ביתית – היתרונות

מצלמה ביתית מומלצת טומנת בחובה כמה יתרונות וכפי שציינו, היום עם המחירים שיש כל אחד כמעט יכול להרשות לעצמו להתקין בבית מצלמה אחת או יותר. יתרון ראשון הוא הגנה מפני חורשי רעה, בין אם אלו פורצים וגנבים ובין אם דמויות לא רצויות אחרות. יתרון נוסף הוא הידיעה מה קורה בבית כשאתם לא נמצאים. כך לדוגמא אם אתם משאירים את הילדים עם הבייביסיטר, תוכלו להיכנס למצלמה ולראות שהכול בסדר. אם המצלמה עם כרטיס זיכרון תוכלו גם לאחר מעשה לדעת מה היה, ויש גם מצלמות שמתחברות למערכת אזעקה וכשהן מזהות תנועה כשלא אמורה להיות תנועה כזו, הן מפעילות אותה וגם מדווחות לבעל הבית.

אל תתפשרו על חנות איכותית

יש אם כן לא מעט מצלמות אבטחה לבית ואם אתם לא יודעים מה הכי נכון בשבילכם וסביר להניח שזה המצב, חשוב שתבחרו את החנות הנכונה. היא צריכה להיות חנות עם צוות מקצועי ובעל ניסיון, כזה שיש עליו המלצות ואתם יכולים לסמוך עליו.

זו צריכה להיות חנות עם אמינות גבוהה ועם כמה שיותר פידבקים חיוביים, ויותר מהכול, כזו שאתם יכולים להתייעץ בה ולהבין מה הכי נכון בשבילכם, ושיהיה לכם גם עם מי לדבר לאחר ההתקנה במידה ויש בעיה כלשהיא או שאתם רוצים לשאול שאלה כלשהיא. אל תוותרו על הטוב ביותר בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות