מצלמת אבטחה אלחוטית

מצלמת אבטחה אלחוטית

מצלמת אבטחה אלחוטית כשמה כן היא, מצלמת אבטחה ללא חשמל והיום יותר מתמיד היא פופולארית במיוחד. בכלל, מצלמות אבטחה נמצאות היום בכל מקום כשאת חלקן אנו רואים ואת רובן לא. יש מצלמות בכל קרן רחוב, בכל עסק ובבתים רבים. חלקן מצלמות כל הזמן כדי שניתן יהיה לחזור אחורה לנקודת זמן ספציפית ואת חלקן מדליקים מרחוק כדי לראות מה קורה במקום בו הן מוצבות בזמן אמת. איזו מצלמה אתם צריכים? זו כבר שאלה שנוגעת לנתונים שונים הן של המקום בו היא תהיה מוצבת והן של פרמטרים נוספים. אבל קודם חשוב להבין מהי בכלל מצלמה אלחוטית ומה היתרונות שלה.

מצלמת אבטחה אלחוטית – יתרונות מצלמת אבטחה אלחוטית

מצלמת אבטחה אלחוטית כשמה כן היא, מצלמה שאין לה חיווט והיא מותקנת במקום שבו ניתן לקבל תמונת מצב טובה והיא עובדת על סוללה אותה צריך להחליף אחת לתקופה, אם כי בדרך כלל יש גם סוללת גיבוי לייתר בטחון. שלא כמו מצלמה ביתית או עסקית שאינה אלחוטית, אין צורך בדרך כלל חצוב בקיר ולפגוע בו בשביל להתקין אותה. היא קלה יחסית להתקנה והיא עובדת מעולה וכל מה שצריך זה שיהיו תשתיות מראש ובעיקר תשתית אינטרנט וקליטה טובה באזור. מצלמת אבטחה ללא חשמל היא מצלמה שנוח יותר גם לתפעל אותה ואם צריך לתקן או להחליף זה לא דורש יותר מידי.

לבית, לעסק או לכל מקום אחר

מצלמת אבטחה אלחוטית יכולה להתאים לפנים הבית שלכם. יש גם מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות שמתאימות לחצר, לחדר המדרגות או לכל מקום אחר מחוץ לבית. הן יעשו עבודה מצוינת קודם כל באבטחת הבית ועם היכולת לתפוס גורם עוין כלשהוא שחדר לבית והן יאפשרו גם לראות אחורה בזמן מסוים. מעבר לכך, מצלמות כאלו כחלק ממערך אבטחה יוצרות תחושת בטחון מה שהכי חשוב. גם בעסק, מצלמות אלחוטיות יותקנו ומעבר לכך הן יאפשרו לראות מה קורה בעסק כשלא נמצאים בו כמו גם יגנו עליו מפני גנבים וגם ירתיעו את אלו שחושבים לעשות משהו לא תקין.

לראות מה קורה מכל מקום

אבל מה שהכי משמעותי במצלמות הללו, המצלמות שאלחוטיות האיכותיות והפרקטיות הוא שאפשר להיכנס אליהן מכל מקום. פעם, בשביל לראות מה מצלמת אבטחה טומנת בחובה מבחינת מידע היה צורך לפרק אותה ולבחון את הזיכרון שיש בה. היום יש אפליקציות ייעודיות ואפשר לראות מכל מקום בעולם מה קורה במקום בו מצלמה כזו מוצבת. רוצים לראות האם העובדים שלכם עושים את מה שהם צריכים גם כשאתם לא נמצאים? תיכנסו ותראו בקלות. נמצאים בטיול בחו”ל ומתגעגעים לראות את הילדים? מצלמת אבטחה אלחוטית תאפשר לכם לעשות את זה ללא כל בעיה, בקלות ובמהירות. אל תתפשרו על מצלמה בינונית, אתם יכולים לקנות איכות גבוהה במחיר נמוך יחסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות