מצלמת אבטחה לבית

מצלמת אבטחה לבית

הבית שלכם הוא המקום היקר לכם ביותר והוא זה שאתם צריכים להרגיש בו הכי בטוחים. יש איומים שונים שצריכים לקבל מענה כמו פריצות וגניבות או פגיעות פיזיות או ברכוש, וכמה שהבית יוקרתי יותר ככה הוא צריך יותר הגנה. יש מערכות הגנה שונות כמו אזעקות משוכללות והיום גם מצלמת אבטחה לבית היא אלמנט שאסור לוותר עליו. למה? קודם כל כי מצלמה לבית מספקת תחושה של בטחון. עצם הידיעה שאנחנו יכולים לדעת מה קורה בבית כשאנחנו לא בו כבר מרגיעה. בנוסף, היא מרתיעה במידה והיא גלויה והיא גם פרקטית – מסייעת לתפוס את מי שעושה מה שהוא לא צריך לעשות בבית.

מצלמת אבטחה לבית – מחיר בהתאם לאיכות

בבואכם לקנות מצלמת אבטחה יש כמה פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון. אם אתם לא מבינים במצלמות אבטחה אתם מן הסתם תבררו קודם כל על המחירים, אבל חשוב להבין ממה מחיר מצלמות אבטחה מורכב. הוא מורכב קודם כל מאיכות המצלמה, איזו רזולוציה היא מספקת ועד כמה תוכלו לראות את התמונה כשתירצו. בנוסף, האם יש בה ראיית לילה או שלא, מה שרלוונטי למי שרוצה לדעת מה קורה בבית כשהאורות כבויים. יש מצלמות שיש להן חיישני תנועה ויש מצלמות שיש להן חיישני קול מה שגם ישפיע על המחיר ועוד שלל אלמנטים שלכל אחד מהם יש השפעה הל מחיר המצלמה.

מצלמה קווית או אלחוטית?

בבואכם לרכוש מצלמת אבטחה לבית יש לכם אפשרות לבחור בין מצלמת אבטחה קווית ובין מצלמת אבטחה אלחוטית. יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שמקבלים החלטה. קודם כל, בשביל מצלמה קווית צריך תשתית וזה אומר לפעמים חציבה בקיר, העברה של חוטי חשמל או חיבור אינטרנט קווי. מצלמות אבטחה אלחוטיות אלו מצלמות שלא דורשות יותר מידי הכנות וכל מה שצריך הוא להתקין אותן בלי לעשות יותר מידי נזק. המצלמות הקוויות עמידות בדיוק כמו המצלמות האלחוטיות וחשוב לדעת שבגלל שמקור הכוח של המצלמות האלחוטיות הוא סוללות, יש צורך להחליף אותן אחת לכמה זמן. מצלמות אבטחה אלחוטיות יהיו בדרך כלל יקרות יותר מהמצלמות הקוויות.

מצלמה נסתרת או גלויה?

מצלמות אבטחה לבית יכולות להיות מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות אבטחה נסתרות. חשוב לדעת שהמצלמות הנסתרות הן כאלו שלא אמורים להיחשף אליהן, מה שאומר שמי שנמצא לידן יתנהג באופן טבעי שלא כמו מצלמות אבטחה גלויות שכשהן מצלמות גם נדלקת נורה מה שאומר שקשה לא לראות אותן. אם אתם רוצים להשיג הרתעה, מצלמות גלויות הן מה שאתם מחפשים. אם אתם רוצים שבני הבית ירגישו בנוח ולא ב”אח הגדול” מצלמות סמויות הן הפתרון. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי כדי לעשות את הבחירות הנכונות, כדי שבסופו של דבר הבית יהיה מאובטח כמו שצריך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות