מתקין מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הולכות והופכות לחלק אינטגראלי מכל בית או עסק. הן לא יקרות היום והן יעילות מאוד, הן מספקות את מה שנדרש מהן והן קלות לתפעול. כל זה קורה במקרה ויש מתקין מצלמות אבטחה מקצועי שעומד מאחוריהן, מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו שעושה עבודה לא פחות ממעולה. התקנת מצלמות אבטחה היא עבודה למקצוענים, עבודה עם אחריות  שבסופה אתם אמורים גם לדעת איך לתפעל את המצלמות. אז הנה כמה דברים שחשוב לדעת על עבודה מול המתקין אבל עוד לפני כן, כדאי לדעת על האפשרויות – מצלמות אבטחה לבית או לעסק אנלוגיות או דיגיטליות.

מתקין מצלמות אבטחה – אנלוגיות או דיגיטליות?

יש מצלמת אבטחה IP שהיא מצלמת אבטחה דיגיטלית ויש מצלמת אבטחה אנלוגית או בשמה השני, מצלמת אבטחה ביתית קווית (יש גם לעסקים כמובן) מה עדיף? יש יתרונות וחסרונות לכל אחת. המצלמה הקווית דורשת חוטים ולפעמים חציבה בקיר מה שיכול להיראות פחות אסתטי ויש מצלמה אלחוטית שלא דורשת כלום חוץ מהתקנה שלה וחיבור שלה לרשת (את הסוללות מחליפים אחת לכמה זמן) חשוב לדעת שהמצלמות הדיגיטליות צורכות לא מעט אינטרנט מה שאומר שיכול להיות שתצטרכו להגדיל את נפח הגלישה בבית או בעסק. מתקין מצלות אבטחה אמור להסביר לכם מהן האפשרויות העומדות בפניכם בהתאם למה שיש בבית או בעסק, באילו מבנים צריך מצלמות, האם צריך גם מצלמות חוץ וכדומה.

התנהלות מול המתקין

מתקין מצלמות אבטחה הוא מי שמומחה בתחום ובדרך כלל זה גם יהיה מי שרכשתם ממנו את המצלמות. הדבר הראשון שחשוב בעבודה מול המתקין הוא ביקור מוקדם שלו, מה שאתם צריכים להתעקש עליו כדי שתדעו מה לקנות. הוא צריך לבחון את המקום ואת הצרכים שלו, הוא אמור לראות מי אתם ומה אתם (זה רלוונטי בעיקר לסוגים שונים של עסקים עם צרכים שונים) והוא אמור לתת לכם את חוות דעתו. לאחר מכן וכשאתם יודעים על מצלמה ביתית מומלצת לכם אם זה בית או מצלמת אבטחה לעסק שמתאימה לכם אם יש לכם עסק, תוכלו לעבור לשלב הקביעה של ההתקנה.

דברים חשובים נוספים

מתקין מצלמות אבטחה צריך לתת לכם מענה בדברים נוספים. אתם צריכים לוודא שהוא נותן לכם אחריות על המצלמות לפחות לשנה וחשוב שתדע מה מכסה האחריות. בנוסף, אתם צריכים לדעת בדיוק איך מתפעלים את המצלמות מה שאומר איך אתם יכולים לראות את מה שמתרחש בחלל מהמכשיר הנייד שלכם ובצורה פשוטה. תשוו את המחירים אבל חשוב יותר שתדעו שמדובר על איש מקצוע רציני מאוד. מתקין מצלמות אבטחה אמור לסיים את העבודה ככה שהבית שלכם יהיה בטוח יותר ושדיירי הבית גם ירגישו ככה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר לבית או לעסק שלכם. הם צריכים להיות מוגנים באופן מלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות