מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה היום ישנן מצלמות אבטחה כמעט בכל מקום. יש מצלמות אבטחה בבתים, בבנייני מגורים,  במשרדים, בעסקים שונים כמו מפעלים או אחרים, בגנים ציבוריים ולמעשה, אנחנו כולנו משתתפים בסוג של  “האח הגדול” מכיוון שגם רשויות מקומיות מתקינות מצלמות אבטחה אלחוטיות או קוויות כמעט בכל פינת רחוב. יש מצלמות אבטחה IP, יש מצלמות במעגל סגור, יש מצלמות אבטחה נסתרות או גלויות ויש מותגים שונים שמציעים אותן למכירה. יש סוגים שונים ויכולות משתנות ומי שלא מהתחום ורוצה לקנות לעצמו מצלמת אבטחה, עלול ללכת לאיבוד בים המידע וגם לעשות טעויות. אז הנה קצת מידע על המצלמות הללו ומה צריך שיהיה בכדי שניתן יהיה לעשות בהן שימוש.

פיצ’רים שונים למצלמות שונות

כפי שציינו יש מצלמות אבטחה מסוגים שונים ועם יכולות שונות ומי שעומד לרכוש אותן צריך לדעת קודם כל מהם הצרכים שלו ואיזה דברים הוא צריך לבדוק. אז הנה כמה דוגמאות: למשל, יש מצלמות אלחוטיות לחצר שיודעות לזהות תנועה. הן לא מצלמות כל הזמן אלא רק כשהן “רואות” משהו, תנועה כלשהיא. לעומתן יש מצלמות שמצלמות כל הזמן ללא הפסקה. עוד פרמטר שיכול לעניין אתכם, האם יש למצלמה שאתם בודקים אפשרות של ראיית לילה או שלא. ראיית לילה כשמה כן היא, מאפשרת לזהות עצמים ואנשים גם בחושך גמור. חשובה כמובן גם הרזולוציה של המצלמה גם כשרואים מצוין. אלו רק כמה דוגמאות מתוך המון שצריך לקחת בחשבון ולבדוק.

מצלמת אבטחה בדיקת תשתיות

רגע לפני שאתם רוכשים מצלמת אבטחה אחת או יותר, אתם צריכים לבדוק האם אתם מוכנים מבחינת תשתית או שלא. אל דאגה, גם אם אתם לא מוכנים, מי שיתקין לכן וגם ייעץ לכם איפה להתקין את המצלמה יכין את המקום תשתיתית או יביא מישהו שיעשה את זה (יכול להיות שבתוספת תשלום) ואילו תשתיות אתם צריכים? חשמל ואינטרנט כמובן. צריך לוודא שיש חיבור לחשמל (אלא אם כן מדובר על מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית או פנימית) וכשמדובר על מצלמה שמתחברת לרשת, מה שהיום רוב המצלמות יודעות לעשות, היא תצטרך – רשת אינטרנט וקליטה טובה באזור בו היא תהיה ממוקמת.

מצלמת חוץ

מצלמת אבטחה יכולה להיות מצלמת פנים ויכולה להיות מצלמת חוץ אלחוטית או קווית, בין אם זה לגינה שלכם, לחצר של בית העסק שלכם או לכל מקום אחר בחוץ בו אתם רוצים וצריכים מצלמה בשביל לעקוב אחר הנעשה שם. מה יש לברר בנוגע למצלמת חוץ? קודם כל שהיא איכותית מבחינת רזולוציה ושאפשר יהיה לראות טוב את מה שצולם. בנוסף, חשוב לוודא שהיא נשמרת מפני פגעי מזג האויר וגם להחליט האם אתם רוצים מצלמות אבטחה סמויות או גלויות בחצר שלכם כשלכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלה וההחלטה היא שלכם בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות