אפליקציה למצלמות אבטחה – סוגים

אפליקציה למצלמות אבטחה – סוגים

אפליקציה למצלמות אבטחה אנחנו חיים היום בעולם של אפליקציות, עולם שבו היישומים הקטנים הללו נוגעים לכל דבר בחיינו. זו יכולה להיות האפליקציה של הסופר שבו אנחנו עורכים את הקניות שלנו, אפליקציה של הבנק בו אנחנו מנהלים את חשבון הבנק שלנו, אפליקציה של הקניון האהוב עלינו, אפליקציה של ערוץ הטלוויזיה בו אנחנו אוהבים לצפות ויש עוד אין סוף דוגמאות.

גם עולם האבטחה מלא באפליקציות שתפקידן הוא לתפעל את ציוד האבטחה ולשלוט בו מרחוק. אפליקציה למצלמות אבטחה יש מסוגים שונים כשבסופו של דבר אמורה להיות התאמה בין המותג ובין האפליקציה יש גם אפליקציות שמתאימות את עצמן למותגים שונים. אז אילו סוגים יש ועוד לפני כן, מה אמורה האפליקציה לעשות?

אפליקציה למצלמות אבטחה – שליטה מלאה על המצלמה

אפליקציה של מצלמות אבטחה אמורה לספק שליטה מלאה על המצלמה. מה זה אומר? זה אומר הדלקה וכיבוי שלה, זה אומר סיבוב או צידוד של המצלמה, זה אומר התחלת הקלטה שלה והפסקת ההקלטה או הפעלת הקלטה רציפה. יש מצלמות אבטחה לבית או מצלמות אבטחה לעסק שיש להן תכונות מתקדמות כמו זיהוי פנים ככה שהן מזהות מהן הפנים הרצויות בחלל ואלו שלא או מצלמות שמזהות באמצעים אחרים וכל השליטה נעשית באמצעות האפליקציה.

מה חשוב שיהיה באפליקציה?

אפליקציה למצלמות אבטחה צריכה להיות קודם כל נוחה לשימוש. אם בכל פעם שתשתמשו בה תסתבכו או שתתעצבנו על משהו שלא עובד לכם, משהו לא נכון קורה או ברמת היידע שלכם על האפליקציה או שהאפליקציה עצמה בעייתית. בנוסף, אם זו לא אפליקציה גנרית שמתאימה לכל המצלמות, זו צריכה להיות אפליקציה שיודעת להתמודד עם תכונות מיוחדות כמו צילום תמונה ושליחה שלה וכדומה. היא צריכה להיות אינטואיטיבית וכזו שמתאימה למערכת ההפעלה של המכשיר הנייד שלכם (זה רלוונטי בעיקר למחשבים כי היום ההבדלים העיקריים בין מכשירים ניידים הוא מערכת הפעלה אנדרואיד או IOS)

אילו אפליקציות יש?

אז יש אם כן אפליקציות למצלמות אבטחה שהן אפליקציות גנריות אבל יש אפליקציות של חברות ספציפיות. כך לדוגמא לחברת HIKVISION יש אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד, למצלמות חברת DAHUA גם כן, יש את GEOVISION , את RIFATRON, PROVISION, AVTECH, BEYE, IP PROVISION PT737 , שיאומי ואחרות.

האדם הפשוט, זה שלא מבין בתחום אבל צריך מצלמות אבטחה ורוצה לדעת יותר על האפליקציות, צריך לקבל ייעוץ מקצועי גם על זה כדי לקבל את ההחלטות הנכונות והאפליקציות הן למעשה מערכת ההפעלה של המצלמות. בגלל זה צריך לבחור חנות אמינה ואיכותית עם אנשי מקצוע לא פחות ממעולים ובעיקר, כזו שיש בה גם שירות לקוחות שמסביר את האפשרויות השונות ומסייע לעשות את הבחירות הנכונות. בין אם זה הבית או העסק שלכם, אתם צריכים מצלמה איכותית אבל גם כזו שמופעלת באמצעות אפליקציה נוחה לשימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות