מה זה מצלמת IP?

מה זה מצלמת IP?

עולם המצלמות הוא עולם אין סופי. הוא עבר שדרגו משמעותי עם כניסת האינטרנט לחיינו כבר לפני למעלה משני עשורים, והיום מצלמות אבטחה הן משהו שיש לרבים בבית, במשרד או בכל מקום אחר. מצלמות אבטחה לבית או מצלמות אבטחה לעסק הן כבר מזמן לא פריווילגיה והיום במאות שלים בודדים אפשר לרכוש מצלמת IP כמו גם מצלמה ביתית או עסקית אחרת בכמה מאות שקלים. אבל מה היא אותה מצלמת IP? איזו בשורה היא הביאה עימה כשהיא הגיחה לאוויר העולם? למה אין היום כמעט מבנה בלי מצלמה כזו? הנה כמה דברים שכדאי לדעת עליה.

קצת על מצלמת IP

מצלמות IP אלו מצלמות שמחוברות לרשת המחשבים הביתית ואפשר לדחוס בהן המון מידע ולצפות במה שרוצים ומתי שרוצים. מה זה אומר? זוכרים בעבר את המצלמות עם הסלילים שכשסליל נגמר היה צורך להחליף אותו על מנת שהמצלמה תוכל להמשיך ולהקליט? היום כבר אין דבר כזה כי אין צורך. היום מצלמות אבטחה IP אלו מצלמות שיש להן טכנולוגיות מתקדמות והן יכולות לצלם ולאגור המון מידע. אפשר לגשת אל המידע הזה מתי שרוצים ומאיפה שרוצים, מידע שעשוי להיות בעל ערך במצבים שונים. כל מה שצריך זה להתקין נכון את המצלמה כדי שהיא תעשה את העבודה שלה כמו שצריך ובכדי שהיא תפיק את המידע הדרוש.

מתי יהיה צורך במצלמה?

הנה כמה דוגמאות מתי צריך מערכת מצלמות אבטחה או מצלמה בודדת. בבית, זה יכול להיות כשיש מטפלת בילד ויש חשד כלשהוא לפגיעה מצידה, מה שכבר קרה לא פעם בעבר וכולנו נחשפנו למצבים מעין אלו באמצעי התקשורת. מקרה נוסף שמצריך הוא טיפול בקשיש. גם כאן, לצערנו שמענו כולנו לא מעט סיפורים על פגיעה בקשישים וכשרוצים לדעת מה קורה מצלמות אבטחה נסתרות או גלויות הן הפתרון הטוב ביותר לשם כך. גם בעסקים מצלמות מעין אלו הן חובה כי הן מסייעות לראות מה קורה בעסק כשלא נמצאים, לתפוס גורמים בעייתיים חיצוניים או פנימיים לעסק ובכלל, לעקוב אחר המתרחש.

טכנולוגיות מתקדמות לצפייה מרחוק

מצלמת IP היא מצלמה שמחוברת לאינטרנט, זה היתרון הגדול שלה. אם רוצים לראות מה צולם והוקלט, לא צריך לפרק את המצלמה או לבצע כל פעולה אחרת. כל מה שצריך זה להיכנס אל המצלמה מרחוק באמצעות הסמארטפון, הלפטופ או כל מכשיר אחר. כן, היום אפשר מכל מקום בעולם להתחבר לאינטרנט ולראות את מה שרוצים לראות, מה שמאפשר שליטה מלאה וגם הבנה של מי שמצולם שהוא מתועד כל הזמן.

אתם כבר לא צריכים לדאוג כשאתם עוזבים את העסק לכמה ימים ולא צריכים לחשוש אם אתם נוסעים לטיול בחו”ל ומשאירים את ההורה המבוגר עם המטפל, עם המצלמות המתקדמות של היום אפשר לעשות הכל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות